Blog: Papercraft Shoptips

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Blog: Papercraft Shoptips

Bericht door Freya »

Een paar maanden terug ben ik in de creatieve wereld van het Papercraften gedoken. Ik heb gemerkt dat er echt onwijs veel spulletjes te koop zijn, iets wat ik van tevoren niet had verwacht. Vandaag wil ik graag enkele van mijn favoriete items met jullie delen. Ik ken nog lang niet alle materialen, dus onderstaand overzicht is echt volledig gebaseerd op wat ik tot nu toe pas heb ontdekt. :liefde

party heather hedgehog.jpg

Distress Oxide.
Een paar jaar terug had ik de Distress Inkten al eens op een beurs gespot, maar ik wist niet wat je er precies mee kon. En dus liet ik ze aan mijn neus voorbij gaan. Inmiddels heb ik wèl kennis mogen maken met Distress, en dan de Oxide om precies te zijn. Je hebt ook gewone Distress Inkt maar deze heb ik nog niet uitgetest.
Al bij mijn eerste experimentje was ik direct verliefd op Distress Oxide. je kunt er heel erg mooie kleureffecten, achtergronden etc. mee creëren. Je kunt er prachtig mee blenden en ook voor het stempelen leent deze hybride inkt zich echt heel erg goed. Ik bestelde mijn Distress Oxide hier en op dit moment is er een mooie aanbieding van 4 plus 1 gratis. <3

Lawn Fawn.
Ik ben een sucker voor alles wat schattig is en verloor mijn hart dan ook al snel aan de stempels en diecuts van Lawn Fawn. Dit is een Amerikaans merk van hele mooie, degelijke kwaliteit artikelen. Ik heb inmiddels al een paar items van dit merk in huis en hoop mijn mini collectie binnenkort weer wat uit te kunnen breiden ;-)

Little Woodland Adventures.
Tja, hier is het natuurlijk allemaal mee begonnen: een poosje terug werd er op een mooie dag een grote doos met daarin de gehele Papercraft collectie van DenDennis bij mij thuisbezorgd. En wat was en is me dat een feest zeg, jeetje! Ook binnen de mooie productlijn van DenDennis is een collectie met daarin ontzettend schattige diertjes, namelijk de Little Woodland Adventures collectie. Ik weet niet wie ik het schattigst vind: Olga Owl, Heather Hedgehog of Felicia Fox: ze zijn allemaal ontzettend leuk! Ik werk inmiddels graag met de diecuts uit deze collectie <3

Copic Markers.
Oké, nu speel ik een klein beetje vals want ik heb ze zelf nog niet in huis. Maar ik ken de Copic Markers eigenlijk al een beetje vanuit 'het kleuren voor volwassenen' wereldje en ook in het 'papercraft wereldje' hoor ik niets anders dan laaiend enthousiaste reacties van zowel kleurders als papercrafters: de Copic Markers staan inmiddels ook hier op de wishlist! Copic Markers zijn sinds kort verkrijgbaar in de webshop van Cloud 9 Crafts.

Tot zover een eerste overzichtje van mijn leukste ontdekkingen, allemaal uit de webshop van Cloud 9 Crafts in dit geval. En nee, dit is geen gesponsord blogartikel, ik ben gewoon rete-enthousiast over deze webshop. :blush Hopelijk kan ik over een poosje een nieuw artikel schrijven met daarin weer een aantal andere nieuwe ontdekkingen en wellicht ook nieuwe webshops. I'll keep you posted!

papercraft blog.jpg

Plaats reactie