Japanse thee meisjes

Plaats reactie
Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Japanse thee meisjes

Bericht door Inge's Galerie »

:coffee
Van papier scrapjes zoals theezakjes of gewoon mooi papier van chocolade repen kun je leuk knutsels maken. Ik heb een mal gekocht en snijd zo deze Japanse meisjes uit. Eerst plak ik ze op een stukje foam zodat er wat meer diepte in zit. Ik heb geen zwart foam dus met een edding stift maak ik de haartjes zwart. Zijn ze niet schattig? <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb er al zoveel gemaakt. Werkt verslavend.

Afbeelding

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Re: Japanse thee meisjes

Bericht door MusEnSus »

Zo schattig!!
Ik heb in het najaar een atelier op school van de kinderen moge mee begeleiden met zo een drukpers met mallen. Daar kun je zo een leuke dingen meedoen! Ik had toen gelijk spijt dat ik hem niet meegenomen had uit de action toen hij daar nog in voorraad was. Daarna is hij niet meer binnengekomen. Nu, ik heb een silhouette cameo, dus ik kan sowieso wel papier uitsnijden. Maar dat apparaatje van jou is wel superhandig om gewoon mee te freubelen aan tafel. Wat een superleuk idee om theezakjes en zo te gebruiken voor de motiefjes. Ik denk dat ik dat binnenkort ook eens met mijn snijplotter ga uitproberen. Ik zou er nooit zelf aan gedacht hebben.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Oh wat een dotjes, wat ontzettend leuk zeg!

Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Inge's Galerie »

Leuk hè?
Nu je zelf zo'n apparaatje hebt zul je zien hoe leuk dit is. Spelen met papier en printjes. Erg verslavend.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Ja ik zie het nu ook helemaal voor me nu ik weet hoe het werkt. Ben er gister mee begonnen en er duizelen continue nieuwe ideetjes door mijn hoofd, té leuk dit!

CreaSyl
Nieuw forumlid

Bericht door CreaSyl »

Ik kende dit apparaatje ook niet, maar wat een leuke dingen kun je ermee maken zeg. Creatief ook om er theezakjes voor te gebruiken. Super leuk die Chinese theemeisjes zo! :liefde

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Wat is dit geinig!

Do what you love and love what you do

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Nou Inge je hebt me wel op ideetjes gebracht hoor. Theezakjes, foam....zó leuk dit! Heb vanmorgen de theezakjes niet weggegooid, ik ga ze de komende tijd weer braaf opsparen voor het stansen ;-)

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje »

Wat ontzettend leuk zeg, goed idee ook van die theezakjes. Ik heb de theezakjes ook nog in een doos liggen en vergeet ze eigenlijk steeds..

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Plaats reactie