Blog: Black Bullet Journal inspiratie

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Blog: Black Bullet Journal inspiratie

Bericht door Freya »

Sinds enige tijd zijn er, naast de reguliere Bullet Journals, ook exemplaren met zwarte pagina's verkrijgbaar. Wanneer je de zwarte pagina's bewerkt met bijvoorbeeld witte, neonkleurige of metallic kleurige gelpennen geeft dat een prachtig mooi effect <3 Vandaag wil ik graag wat inspiratie voor deze zwarte Bullet Journals met je delen.

black bullet journal.jpg

Mijn Black Journal.
Van MUS Creatief kreeg ik een Mijn Black Journal thuisgestuurd en ik kan oprecht zeggen dat dit hele mooie Bullet Journals zijn. De Mijn Black Journalheeft maar liefst 208 zwarte pagina's met witte puntjes en een mooie, stevige hardcover. Daarnaast krijg je er ook een leuke inspiratieboekje bij, zodat je alvast wat ideetjes op kunt doen voordat je zelf aan de slag gaat. Je kunt alle Mijn Black Journals van MUS hier bekijken.

Inspiratie.
Omdat je bij een Bullet Journal zoals deze net even met een andere kleursetting werkt dan gebruikelijk, heb ik op Pinterest alvast een aantal ideetjes voor je opgezocht. Hopelijk geven de onderstaande voorbeelden je voldoende inspiratie om zelf met een Black Journal aan de slag te gaan ;-)

Mijn Black Journal is onder andere verkrijgbaar bij Bruna, Readshop en Ako en kost €19,99. Op dit moment is de Mijn Black Journal er in 5 verschillende covers: Monstera, Purple Rain, Black panther, Red velvet en Bohemian Brown.

Plaats reactie