Aquarellen

Plaats reactie
Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Aquarellen

Bericht door Inge's Galerie »

Sinds vorige week ben ik weer begonnen met aquarellen.
Ik had er geen geduld voor. Ging mij veel te snel met dat water. Vloeide alle kanten op haha! Geen les in gehad ook. Schilderen met olieverf gaat me beter af maar ik vind dit soort waterverf plaatjes zoooo mooi! De kleuren pakken je gewoon. Ik kreeg een uitdaging van iemand om eens een fantasie bloem snel op te zetten. Tja, dat snel is dus niet mijn ding. Ik ben van details. In mijn oude aquarel blokje stond nog een beertje wat niet af was. Maar eens beginnen dan. Nee zei ze, zonder schetsen hoor. :-( Dat kan ik niet denk ik. Ik zet graag met potlood op en kleur dan in.
Hier mijn werkjes die allemaal nog niet af zijn. Dat is dus wat ik altijd doe. Ik begin ergens aan en zie dan weer wat anders en zet dat dan ook weer op :blush

Beertje
Afbeelding

Toch eens prachtige pioenrozen proberen.

Afbeelding

Toen zag ik hortensia <3 Jaaa, die wil ik ook proberen.

Afbeelding

En blauw is toch wel heel erg mooi. Wat is er nog meer blauw. Oh ja! Druifjes. Deze kaart gaat naar mijn schoonmoeder. We zijn al even niet langs geweest vanwege dat nare virus. Eerst de tekening maar eens afmaken.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Inge's Galerie op 09 apr 2020, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Re: Aquarellen

Bericht door MusEnSus »

Wow!!!! Zo mooi zeg!!!!

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Wat een schitterende werkjes, wow! Die kleurverlopen zijn zo mooi.....dan moet ik echt nog flink oefenen hoor, haha <3

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Wauw, mooi hoor!

Do what you love and love what you do

Elyne
Actief forumlid

Bericht door Elyne »

Ze zijn prachtig! De bloemen zijn het mooiste, die kleurtjes die zo mooi in elkaar verlopen <3

Plaats reactie