Stenen schilderen

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Stenen schilderen

Bericht door Freya »

Via diverse social media kanalen zie ik steeds vaker foto's langskomen van beschilderde stenen. Die worden mooi geschilderd, soms voorzien van een naam of url en dan buiten verstopt. De vinder mag de steen houden of elders neerleggen voor de volgende. Dit wordt gedaan om bij mensen een lach op het gezicht te toveren. En ja, het werkt! Zelf heb ik al twee keer een mooi beschilderde steen gevonden en het is verrassend leuk om zo'n mooi beschilderd cadeautje te vinden.

Ben benieuwd of hier mensen zijn die stenen beschilderen en of hier mensen zijn die wel eens zo'n mooie steen gevonden hebben. Ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen!

© Corine Sinke
© Corine Sinke

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Re: Stenen schilderen

Bericht door Jennn »

Afbeelding
Afbeelding

Ik vond deze dus gisteravond. Achterop staat 'FB' en iets van 'lof' of 'tof', met nog iets daarvoor, maar dat is helaas niet meer te lezen.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Dankzij jouw post heb ik dit topic opgestart <3 En ik denk dat er 'kei tof' op de achterkant staat. Heb eens wat research gedaan en ik vermoed dat je je hier kunt melden: https://www.facebook.com/groups/867647537037589/ ;-)

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn »

Yes, ik had net inderdaad reactie van iemand die deze groep doorgaf, dat klopt wel met het 'tof' op de achterkant :D

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Leuk dat je de groep gevonden hebt! Heb je ook een bericht op die pagina achtergelaten, met een foto van je vondst?

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Ik vind beschilderde stenen er altijd zo leuk uit zien! Stiekem zit ik er over te denken om het zelf ook eens te doen. Zo moeilijk hoeven de plaatjes niet te zijn tenslotte.

Do what you love and love what you do

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn »

Freya schreef: 15 jul 2020, 16:28 Leuk dat je de groep gevonden hebt! Heb je ook een bericht op die pagina achtergelaten, met een foto van je vondst?
Jazeker, maar degene die hem gemaakt heeft heeft zich nog niet gemeld :P

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Ik moest even flink zoeken, maar ik wist dat ik nog ergens een foto van mijn vondsten had. Et voila:

12 augustus 2018 :p

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje »

Wat ontzettend leuk, ik ben het zelf nog niet tegen gekomen,. maar ik denk dat, als me nichtjes en neefje komen logeren, ik dit samen met ze ga doen,. leuk eerst mooie stenen zoeken en dan beschilderen,. en later dan weer leuk ergens neerleggen,. ;)

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Plaats reactie