Blog: mijn hobbyplannen voor de komende periode

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Blog: mijn hobbyplannen voor de komende periode

Bericht door Freya »

Nu ik steeds meer rust in mijn hoofd en in mijn leven begin te vinden, komt de zin om creatief bezig te zijn steeds meer terug. Ik heb weer plezier in het uitoefenen van mijn hobby's. Vaak zit ik gezellig aan tafel te knutselen of te haken, druk bezig met het meezingen van allerlei liedjes. Kopje (ijs)thee erbij, minstens één kat op schoot en gaan met die banaan. En nu ik weer plezier beleef aan het creatief bezig zijn, ben ik ook vaker aan de eettafel te vinden. Met een kast vol hobby's en het druk ontdekkende van nieuwe hobby's heb ik ook eigenlijk altijd wel wat te doen. Het leek me dan ook wel eens leuk om te vertellen wat mijn plannen voor de komende periode zijn...

papercraftdendennis1.jpg

Papercraften.
Ik ben sinds kort druk bezig met het ontdekken van de wereld van Papercraft. Tot een paar maanden terug wist ik eerlijk gezegd niet eens wat het allemaal was. Momenteel zoek ik inspiratie op Pinterest, kijk ik tutorials op YouTube, leer ik mezelf om netjes te stempelen en oefen ik met Distress Oxide. Er is een hele nieuwe wereld voor me open gegaan. Ik ben dan ook volop bezig met leren, experimenteren en ontdekken. Mijn verhalen en ervaringen komen binnenkort in blogvorm online. En in de tussentijd ga ik vrolijk verder met ontdekken en uitproberen. Ik denk dat ik hier de komende maanden nog wel even zoet mee ben.....leuk!

Zeepjes maken.
Ik heb een doosje met allerlei spulletjes voor het maken van zeepjes. Ontzettend leuk om te doen maar ik moet bekennen dat ik er sinds de afgelopen kerst niet meer naar omgekeken heb. Zonde! En daarbij: de kinderen vinden het ook ontzettend leuk om zeepjes te maken, dus ik wil de komende periode weer eens wat vaker zelf zeepjes gaan maken met de kids <3

Haken.
Ik heb pas geleden eindelijk leren haken. Yay! Maar ja, ik ben er nu natuurlijk nog lang niet: er zijn zóveel verschillende soorten steken om te leren, ik ken er nu pas eentje. De komende tijd wil ik me wat meer gaan verdiepen in andere steken èn...ik wil eens gaan kijken of ik rond kan leren haken, zodat ik mooie bolletjes kan gaan haken.

Kleuren.
Doordat ik allerlei oude hobby's terug aan het oppakken ben, en nieuwe hobby's aan het ontdekken ben, is mijn kleurhobby een beetje naar de achtergrond verschoven. Oepsie! Ik wil dan ook weer wat vaker gaan kleuren. Er ligt nog een mooi kleurboek klaar welke ik mag recenseren, dus ik weet al precies welk boek ik als eerst ga kiezen. ;-)

Zoals je ziet, ik heb genoeg te doen de komende tijd. Ik wil wat oude hobby's terug oppakken en ik heb wat nieuwe hobby's waar ik mee aan de slag ben gegaan. Uiteraard zal ik met enige regelmaat wat foto's op het forum komen delen. Enne, wat zijn jouw hobbyplannen voor de komende tijd?

Neptunus
Blogger & Recensent

Re: Blog: mijn hobbyplannen voor de komende periode

Bericht door Neptunus »

erg fijn blogartikel, ik ben blij om te lezen dat je weer plezier hebt gevonden in creatieve hobby's en ik kijk alvast uit naar al je foto's.

mijn creatieve hobby's liggen ook volledig stil.
ik heb sinds afgelopen herfst al de hoop weer eens wat terug op te pakken maar het komt er steeds maar niet van.

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Wat heerlijk dat je weer de rust hebt om lekker crea bezig te zijn.
Bij mij gebeurt er niet veel op het moment. Af en toe kan ik een stukje diamond painten en 1x in de maand werk ik mijn bujo bij. Maar verder, niets.
Ik heb er wel weer zin in, maar nog geen rust en tijd. Ik heb wel de afgelopen paar maanden al weer iets gedaan aan 3D kaarten maken, ik heb er eentje geknipt, en ik heb een paar keer gitaar gespeeld. Het begin is er in elk geval.

Do what you love and love what you do

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje »

Wat fijn dat je weer in de knutsel flow zit. Heerlijk creabezig zijn.

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Plaats reactie