Zo, tijd voor een kleine update! Nu we de winter een eind achter ons hebben gelaten zijn de planten hier weer volop in bloei geraakt. Ze zien er weer een stuk beter uit, haha

Zelfs mijn Anthurium Clarinervium, die toch wel bekend staat als lastig, heeft nieuw blad aangemaakt. Iets waar ik stiekem best een beetje trots op ben.
Mijn fluweelplantje heeft het helaas niet gered. Hij bleef maar terug beestjes krijgen, geen enkele vorm van (natuurlijke) bestrijding sloeg aan. Om te voorkomen dat mijn hele huis onder de beestjes zou komen heb ik hem uiteindelijk met pijn in het hart een enkeltje groene kliko gegeven. R.I.P Fluweeltje.
En mijn Monkey Masks doen het allebei goed, gelukkig. Ik had er al eentje, die een beetje kwakkelig was. Deze is nu, een paar jaar later, eindelijk mooi blad aan het aanmaken. De ander heb ik een paar maanden en doet het ook uitstekend. Daar heb ik zelfs al een keer een stek van genomen.
Tot slot, mijn stekjes van de laatste ronde: ze zijn allemaal goed aangeslagen. Ik heb nu 2 mini calathea's die schattige kleine nieuwe blaadjes aanmaken en ook de stekken van de Polkadot Begonia doen het goed. En uiteraard staat mijn Pilea (het is net een konijn....vruchtbaar...) ook weer vol met stekjes, haha