Luisterboeken

Plaats reactie
Neptunus
Blogger & Recensent

Luisterboeken

Bericht door Neptunus » 06 mei 2019, 22:53

Momenteel is het de week van het luisterboek.
Bij hebban staan 2 luisterboeken die je via de hebban audio app kunt beluisteren.

Nu leek het mij fijn om een luisterboek topic te hebben waarin we kunnen kletsen over alles wat hiermee te maken heeft.

Heb je een mooi boek geluisterd met die ene fijne vertel stem of juist een vervelende stem of een tip voor andere luister liefhebbers
Het kan in dit topic..

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Luisterboeken

Bericht door Sandy » 17 mei 2019, 20:30

Ik heb zelf geen luisterboeken maar wil dit topic graag even wat extra aandacht geven. Bij deze dus! ;-)

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 18 mei 2019, 09:01

https://www.geluidshuis.be/
De kinderen en ik hebben een heleboel luisterverhalen op cd (ik was ze al beginnen verzamelen nog voor ik zwanger was...). Alleen zijn dit kinderverhalen. Ze hebben er wel een extra laag ingestoken zodat ook de volwassenen bij het luisteren een hoop binnenpretjes hebbben. In de auto tijdens langere ritten, hebben we ze altijd opstaan en in de yurt liggen de kinderen vaak uren samen te luisteren.
We zijn vooral fan van de luistercd's van het geluidshuis. Ze hebben ook verhalen voor volwassenen, maar die heb ik dus nog nooit geprobeerd.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 18 mei 2019, 15:49

Luisterboeken zijn niks voor mij. Ik heb het geprobeert maar het lukt me niet om te blijven luisteren. Als ik bijvoorbeeld met het huishouden bezig ben, dan schakel ik zo ongeveer mijn luisterend vermogen uit. Belangrijke dingen dringen nog wel door maar een monoloog of muziek niet. Dus sla ik hele delen over van een verhaal. Muziek draaien tijdens het huishouden heeft dan ook alleen zin als ik zonder nadenken kan meeblêhren, dat kan ik dan weer wel.

Do what you love and love what you do

Plaats reactie