Waar vieren jullie dit jaar vakantie?

Plaats reactie
karinD
Moderator

Waar vieren jullie dit jaar vakantie?

Bericht door karinD » 06 jul 2019, 12:27

Wat zijn jullie plannen voor dit jaar of waar ben je al heen geweest? Wordt het een verre reis, zoek je wat in eigen land of blijf je gewoon thuis?

Do what you love and love what you do

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Waar vieren jullie dit jaar vakantie?

Bericht door Sandy » 08 jul 2019, 20:48

Ik blijf dit jaar thuis. We gaan wel dagjes op stap en we hebben een abonnement op de zwembaden hier in de gemeente, dus ik denk dat we veel zullen gaan zwemmen ;-) Wel hoop ik nog een keer lekker naar het strand te kunnen gaan, daar heb ik wel heel erg veel zin in =D

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 14 jul 2019, 18:45

Lekker, vakantie bij het zwembad.

Wij gaan dit jaar weer naar Drenthe met de caravan. Geen idee nog wat we allemaal gaan doen maar ik neem een flinke stapel boeken en een kleurboek mee.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 15 jul 2019, 12:08

Dat klinkt heerlijk, lekker ontspannen in de natuur <3

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 15 jul 2019, 14:42

Ja, dat is het zeker. Het is ook een heerlijke camping, we zijn er al vaker geweest.

SVB
Nieuw forumlid

Bericht door SVB » 23 jul 2019, 10:17

Op Terschelling. In een huisje, met een koffer vol knutsel spullen mee

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 23 jul 2019, 19:11

Lekker! Veel plezier!

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 23 jul 2019, 21:51

Onze gezinsvakantie zit er weer op. Twee campings gedaan in Utrecht (met bijhorende uitstapjes). Buiten nog een hoop daguitstappen, gaan we ook nog op kamp met kansarme kinderen in Belgisch Limburg. En tussendoor met het tentje nog naar reggae geel (om te werken) en mollekesfest (familiefestivalletje in Herent). De kinderen hebben helemaal prijs, want die gaan ook nog op kamp met de jeugdbeweging en kamperen bij de beerse bulten met de grootouders.

Juuth
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Juuth » 24 jul 2019, 00:42

Wij zijn net terug van vakantie, omdat Gerard altijd vóór of ná de bouwvak vakantie heeft. We zijn 2 weken naar Engeland geweest, waarvan eerst 1 week in een buitendrop van London, het F1 weekend in Northampton, vlakbij Silverstone waar de race plaatsvindt en vervolgens nog 3 dagen in London.

Heerlijke stad, vind ik nog steeds na 3 keer. Ik heb nu denk ik 80% van de hele stad wel gezien en blijft een prachtige stad en een heerlijk land! Inmiddels is Gerard ook om en meer dan ik eerlijk gezegd had verwacht. Volgend jaar willen we naar Edinburgh en als het ons net zo goed bevalt als de vakantie nu in London dan is de kans groot dat we hooguit terug komen om onze spullen en dieren op te halen! Maar zo ver is het nog langer niet, haha. Ik durf mezelf nog niet teveel hoop te geven :P

Vanaf 3 augustus ga ik echter nog een keer op een mini-vakantie. Ik ga namelijk 3 egeltjes naar Denemarken brengen en reis vanaf daar door naar Zweden (Malmö) en mogelijk ook naar Noorwegen (Oslo)! Ligt nog een beetje aan de Airbnb's die ik kan vinden, want ik wil niet zo duur uit zijn, haha.

Verder weinig plannen (zijn er al genoeg) Maar met kerst nog een keer naar London met de schoonfamilie waarschijnlijk. Als cadeautje voor m'n schoonmoeder, haha.

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 27 jul 2019, 22:22

Wij gaan naar Zuid Limburg. Naar een plaatsje tussen Valkenburg en Maastricht in. We zijn er al vaker geweest en het was tot nu toe altijd geweldig!

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 02 okt 2019, 13:58

Met het oog op de herfstvakantie die er al weer bijna aankomt: wie van jullie gaat er op pad tijdens de herfstvakantie? En waarheen? :D

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 02 okt 2019, 19:48

Ik heb helaas pas weer vakantie in het voorjaar dus geen weekje weg in de herfst voor mij :sad

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 04 okt 2019, 18:02

Ik mag gewoon werken in de herfstvakantie. Zoals het er nu naar uitziet heb ik voorlopig ook nog geen vakantie...

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 okt 2019, 09:18

Zelf ga ik ook niet weg. Ruben gaat wel 4 dagen naar Center Parcs dus ik heb wel 4 dagen echt vrij. Ik denk dat mijn planning vooralsnog 'uitslapen' is, haha :P

jasper
Site Admin

Bericht door jasper » 05 okt 2019, 12:57

Sandy schreef:
05 okt 2019, 09:18
Zelf ga ik ook niet weg. Ruben gaat wel 4 dagen naar Center Parcs dus ik heb wel 4 dagen echt vrij. Ik denk dat mijn planning vooralsnog 'uitslapen' is, haha :P
Correctie: 5 dagen en 4 nachten. We gaan maandag en komen vrijdag weer terug. Inclusief reistijd komt dat best dicht bij 5 dagen :yep :winking .

Ruub is uiteraard van plan veeeeeel te gaan zwemmen maar kan ook niet wachten om een knuffel te mogen maken en pizza te gaan eten bij de pizzeria.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 okt 2019, 20:17

Oh nou dat komt goed uit want ik zag daarnet dat mijn revalidatie gewoon doorloopt in de herfstvakantie. Geen uitslapen voor mij dus, haha :'-)

Plaats reactie