Wat ben je aan het doen/heb je gedaan vandaag??

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Wat ben je aan het doen/heb je gedaan vandaag??

Bericht door Sandy » 08 jul 2019, 20:32

Na een paar (alweer, haha) drukke dagen ben ik nu het online gebeuren weer een beetje aan het bijlezen. De mailbox puilt uit, Facebook schreeuwt om een beetje aandacht en ik heb genoeg bij te lezen overal.

De afgelopen dagen waren wel weer erg gezellig. Zo vierde ik mijn 35e verjaardag en sloot ik het weekend gister af met de finale van het damesvoetbal op een groot scherm midden op de markt, samen met een boel andere mensen. Was echt keigezellig!

Vandaag een gesprek gehad bij het UWV, het probleem met het niet kunnen vinden van geschikt werkt is helaas niet opgelost, en inmiddels weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Er wordt geadviseerd om me ziek te melden, maar dat durf ik niet meer. De vorige keer in 2012 moeten aanhoren dat ik een aansteller ben en dat de pijn tussen mijn oren zit, dat was een vreselijk vernederend gesprek, ik kan dat niet nog een keer geloof ik. Nu even laten bezinken, morgen gaan bedenken hoe ik dit nu verder moet oppakken....Verder heel erg rustigaan gedaan, aangezien ik overal spierpijnen heb ^_^

Zodirect lekker op de bank met een Netflixje (Stranger Things!) en een stukje taart erbij, die heb ik wel verdiend vind ik ;-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 15 jul 2019, 12:14

Gistermiddag na een leuk, hectisch weekend terug thuisgekomen uit Ede. Mijn vriendin is getrouwd! Het was geweldig en ik heb echt genoten, alleen het op en neer reizen viel flink tegen. Vertraging hier, bus kwijt daar, al met al in totaal dik 7 uur onderweg geweest. Ik heb gisteravond dan ook niks meer gedaan, behalve bankhangen en vroeg naar bed gaan ;-)

Vandaag is het poetsdag, de hulp komt vanmiddag langs. Ik heb hier en daar al wat kleine klusjes gedaan dus vanavond heb ik echt weer een schoon en fris huisje. Blij mee! Tussendoor de mailbox, het forum en mijn social media checken, dat puilt weer goed uit na een weekendje offline te zijn geweest, haha.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 31 jul 2019, 19:07

Gisteren een heel mooie dag gehad. Samen met mijn oude buurman (die fotograaf is en de Biesbosch goed kent) en zijn vriendin zijn we naar de Biesbosch gegaan om wild te spotten en te fotograferen. Ik heb er echt van genoten, de Biesbosch is zó ontzettend mooi! Aan het einde van de rit sloten we af met het spotten van een tweetal bevers, echt geweldig om die eens levend te mogen zien =D

Vanmorgen moest ik naar de dokter om een Mirena spiraal te laten zetten. Dat deed erg veel pijn, ik viel bijna flauw, trok helemaal wit weg en ben zowat naar huis gekropen van de pijn. De rest van de dag met behulp van pijnstillers doorgekomen. Hopelijk is de pijn morgen wat minder heftig...

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 04 aug 2019, 09:14

Gisteren heb ik het huishouden gedaan , 1 docu en 3 films op netflix gekeken en wat rustig aan gedaan.

deze ochtend al blogartikelen online gezet en 2 lessen gestudeerd en huiswerk ingezonden/mijn BuJo bijgewerkt.
Wat ik vandaag verder ga doen weet ik nog niet precies, misschien nog even netflixen/lezen/wandelen/een document maken voor het blogartikel over shakespeare & een blogartikel over poezie en jeugd.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 aug 2019, 15:09

Gisteren heb ik met een vriend lekker relaxed Netflix gekeken. Mijn huishouden liet een dagje voor wat het was. In de avond kwam Ruben terug thuis en Jasper had een fikse voorraad sushi voor ons meegenomen. We sloten de dag af met een aflevering Undercover en met verse sushi, top! :D

Vandaag doe ik het rustigaan in huis. Ik weet dat we morgen een hele dag op pad gaan en ik wil mezelf nu niet overbelasten. Heb ook nog steeds wat pijn in mijn buik van het spiraal wat afgelopen woensdag is gezet. Alles op het gemakje, it is ;-) Beetje poetsen, mailbox bijwerken, moestuintje bewonderen en bedenken wat we vanavond gaan eten.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 09 aug 2019, 09:13

Ik was er mentaal al goed op voorbereid: grauw en regenachtig weer vandaag. Vandaag blijf ik dan ook lekker zo lang mogelijk in mijn pyjama, ga ik bakjes thee drinken en voor de rest alleen wat forummen, lezen, katten kroelen en pokémonnen vanaf de bank. Het huishouden had ik gister al helemaal klaar dus ik ga zonder schaamtegevoel een dagje lanterfanten, joe! =D

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 09 aug 2019, 09:41

Ik weet niet waar mijn hoofd staat. Die vakantieperiodes zijn één chaos. Was mis ik de rust van de camping al hard!
Morgen vertrek ik op pagadderkamp. Valiezen had ik al voor iedereen klaarstaan. Maar nu moet ik nog de hele aanhanger volladen met materiaal.
Ik heb stress, want de eerste dagen moeten we het maar met 2 man kookploeg stellen :-p Komt vast goed, maar dat wordt wel hard werken.
De kinderen gaan vandaag op uitstap met het speelplein zodat ik alvast wat kan voorbereiden. Moet nog 80 zakken bedrukken voor kamp :-/
Ook belden mijn schoonouders dat ze vandaag naar hier kwamen om te logeren, dus ik hoop dat ze me wat laten doorwerken. Ze gaan zich tussen de hopen door moeten manoeuvreren vrees ik. Kobe gaat voor het eerst ook mee op kamp, dus mijn schoonouders staan stand-by voor wanneer 1 van de kinderen uit zou vallen en beter naar huis gaat.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 10 aug 2019, 20:58

Gelezen
huishouden
dieren verzorgd
muziek geluisterd
gestudeerd/huiswerk gemaakt en ingezonden

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 10 aug 2019, 21:43

Vanmorgen had ik weer eens boodschappenhulp. Heel fijn want ik moest veel hebben en in die storm 5 keer op en neer fietsen....Vol goede moed de eerste winkel bezocht en de ene helft van het lijstje gehaald. Bij het wegtillen mijn rug flink pijn gedaan. Thuis een tramadol gepakt want ik moest nog vanalles halen....Ik reageerde er echter heel erg apart op, haha. Dat heb ik gelukkig maar zelden. Heb de andere boodschappen kunnen doen maar heb me laten vertellen dat ik er wel wat vaagjes bij liep.....oeps....Nu lekker op de bank met een Netflixje, hopelijk is de pijn morgen gezakt en mijn hoofd weer terug op orde ;-)

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 12 aug 2019, 00:54

Ik ben bij mijn moeder op visite geweest en daarna met flinke hoofdpijn alleen nog maar op bed gelegen.
Zojuist een fruit en groenten rondje gedaan bij de dieren en zit ik nu met remi en Lucky voor mijn neus.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 12 aug 2019, 15:14

Vanmorgen goed op tijd mijn bed uit om tuinonderhoud te kunnen doen. Ik wilde rond lunchtijd klaar zijn en dat is gelukt. Daarna nog wat boodschappen gehaald, geluncht en op dit moment ben ik de mailbox en het forum aan het bijwerken. Zodirect lekker met Netflix en een bak thee de bank op en bijkomen van mijn nogal intensieve ochtend ;-)

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 12 aug 2019, 19:39

Vanochtend om 5 uur 's ochtends opgestaan, om 6 uur in de bus richting het huis van mijn moeder waar vanochtend haar zorgbed werd opgehaald. Daarna door naar mijn moeder die momenteel in een hospice woont. Daar aangekomen gaf ze aan dat de huisarts zou komen voor een gesprek en ze vroeg of ik erbij wilde blijven. Prima. Daar kwam uit naar voren dat mijn moeder graag palliatieve sedatie wilde (in slaap brengen d.m.v. slaapmedicatie tot het overlijden op natuurlijke wijze). Dit mocht en ze mocht zelf kiezen wanneer. 'Zo snel mogelijk' zei ze. Wat vandaag om 16.00 uur was. Erg emotioneel afscheid gehad, want het was de laatste keer dat ze bij kennis zou zijn. Na ongeveer 2 uur tussen wakker en slaap te hebben geschommeld, is mijn moeder uiteindelijk in slaap gevallen. Vannacht slaap ik bij haar, dat was ook een fijn idee voor haar. Erg verdrietige dag, maar ook heel onwerkelijk, vooral omdat we afscheid hebben genomen zonder dat ze is overleden. Ze is er gewoon nog, maar toch ook weer niet..

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 aug 2019, 12:28

Oh Mason ik lees je verhaal met kippenvel, wat ongelofelijk heftig! Heel erg veel sterkte voor nu, maar ook voor wat er straks gaat komen! Een hele dikke knuffel van mij <3 <3

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 14 aug 2019, 09:43

Mason wat ontzettend heftig om te lezen! Ik heb er geen woorden voor! Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!

Een dikke digitale knuffel van mij <3

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 16 aug 2019, 15:13

Helaas is mijn moeder woensdag 13 augustus overleden (eergisteren). We (mijn broertje, verloofde en ik) hebben haar samen met een verpleegkundige van het hospice gewassen en aangekleed in de kleren die ik met haar had uitgezocht van tevoren, wat wel erg fijn was om dat zelf te kunnen doen. Maandag gaan we op haar kist tekenen en schrijven, omdat ze dat zo graag wilde. Ik heb een kaarsje, haar laatste foto (maandag nog genomen) en het bloemetje dat ik haar had gegeven samen op haar oude fornuisje gezet als aandenken. Ik zal haar erg missen, ik ben blij dat ik nog net een paar uur voor ze slaapmedicatie kreeg een foto van haar heb mogen maken, met Charlie op schoot, haar beste hondenvriendje.
20190815_140529-min.jpg
<3

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 16 aug 2019, 19:28

Oh Mason... :sad
Ik wens jou, je broertje, verloofde en andere nabestaanden onwijs veel sterkte met het verlies van je moeder. Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal...!

Afbeelding

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 17 aug 2019, 11:11

Ach mason heel veel sterkte met dit grote verlies.
Ik wens jullie de komende tijd alle kracht toe.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 19 aug 2019, 09:34

Nou, daar gaan we dan.....het nieuwe schooljaar is begonnen. Vanmorgen ging mijn wekker weer om 07.00 uur af en ik zat binnen 10 minuten weer in het gebruikelijke schoolritme. Ruben is naar school, ik heb mijn huishouden weer opgestart. Om 11.00 komt er iemand van de WMO. We gaan kijken of ik voor 3 maanden een deeltaxi pas mag ivm de lange reistijden en hoge reiskosten naar/van het revalidatiecentrum in Breda. Hopelijk krijg ik groen licht... ^_^
Vanmiddag komt een vriendin theetjes drinken en knutselen. We gaan met onze planners aan de slag. Zij heeft dezelfde Feeling Plantastic planner als ik. Zin in!

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 25 aug 2019, 20:03

Gisteren een dagje met de gilde gehad ontzettend gezellig en omdat we demi mee wilde nemen zijn we te voet gegaan en dat viel tegen met 31 graden.
Vandaag ben ik brak duizelig en moe amper kunnen slapen omdat het kermis is en wij in het centrum wonen dus de hele nacht komen er dronken lui met de nodige herrie door de straat.
Ik zit maar wat bij de ventilator voor verkoeling probeer mijn ding te doen maar mijn lijf heeft weinig zin.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 28 aug 2019, 00:49

Zo de kermis is het dorp uit en nu de hitte nog.
Vandaag was een dag die voorbij leek te kruipen.
Nu zit ik buiten met een koel drankje hopend op wat wind en verkoeling.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 28 aug 2019, 11:29

De afgelopen dagen was ik druk in huis. Welja, ik deed een poging in deze warmte :P Gisteren het gras getrimd en in de middag geprobeerd om een Pokémon wandeling te maken maar het was té warm, de telefoons raakten ook oververhit. En dus zijn we op het zwembad geëindigd. In de avond nog een paar uurtjes oppaswerk gedaan en vannacht met koorts wakker geweest. Vandaag dus een dagje verplicht rustigaan doen ;-) Het enige wat ik echt nog wil doen is de was bijwerken, en bedenken wat ik vanavond voor ons ga koken....

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 30 aug 2019, 06:35

Een hele rollercoaster aan emoties komt er de laatste weken voorbij. Ondanks het overlijden van mijn moeder, wat me nog steeds veel verdriet doet, ben ik gisteren getrouwd. Geen groot feest, gewoon met z'n tweeën naar een zaal in het stadhuis waar we een korte maar waardevolle ceremonie hadden. Daarna samen een taartje gegeten. Vieren met familie doen we het later wel, die tijd komt nog wel. Maar voor ons was het precies goed zo; klein en liefdevol.

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 02 sep 2019, 11:19

Mason schreef:
30 aug 2019, 06:35
Een hele rollercoaster aan emoties komt er de laatste weken voorbij. Ondanks het overlijden van mijn moeder, wat me nog steeds veel verdriet doet, ben ik gisteren getrouwd. Geen groot feest, gewoon met z'n tweeën naar een zaal in het stadhuis waar we een korte maar waardevolle ceremonie hadden. Daarna samen een taartje gegeten. Vieren met familie doen we het later wel, die tijd komt nog wel. Maar voor ons was het precies goed zo; klein en liefdevol.
Wat ontzettend mooi, van harte gefeliciteerd jullie twee! Heel veel mooie en liefdevolle jaren gewenst <3

Hier de afgelopen dagen lekker aangemodderd. Ik slaap nog steeds slecht en dat nekt me behoorlijk dus ik heb ook niet zoveel energie momenteel. Hopelijk stopt het hoesten snel, dan kan ik weer eens echt goed doorslapen :stfu Verder is het vooral genieten van het mooie nazomerzonnetje, beetje opruimen en thee drinken vandaag.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 sep 2019, 09:23

Ik ben gisteren acuut in de herfstmodus geschoten. Ik merkte het 'smorgens al aan het weer buiten. Ben meteen in de tuin aan de slag gegaan en daar was ik achteraf erg blij mee want later op de dag begon het flink te regenen en te waaien. De planten staan er weer netjes bij en ook het gras is flink getrimd. Daarna ben ik in huis aan de slag gegaan. Ik krijg op dit soort dagen vaak een beetje last van 'grote schoonmaak kriebels', die de meeste mensen in de lente hebben. De dag afgesloten met een versgemaakte cake en als klap op de vuurpijl werd er nog een mooie bos bloemen bezorgd. Heerlijk! <3

Ik zit nog steeds in dezelfde herfstpoetsmodus dus vandaag ga ik rustig verder. Tussendoor nog wel een keer langs de tandarts, volgens mij heb ik weer een ontsteking in mijn rechter bovenkaak.....Let's hope not...!

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 08 sep 2019, 12:34

Die grote schoonmaak herken ik wel zowel nu in de herfst als in de lente.
Beetje aan rommelen in huis, een lange herfst wandeling maken genieten van de koele lucht en mooie kleuren buiten.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 sep 2019, 09:26

Vrijdag Voedselbankdag! Hopelijk is het straks wel droog anders kom ik met verzopen boodschappen terug thuis, ben ik bang ;-)
Vanmiddag komt er een nieuwe huishoudelijke hulp. Erg blij mee want er is sinds 22 juli niemand meer geweest om te komen helpen, nadat de vorige hulp verhuisd is.
Verder doe ik niet al te veel, aangezien ik vanavond met wat vriend(inn)en ga stappen en mijn energie dus daarvoor nodig ga hebben. Het belooft weer gezellig te gaan worden, ik heb er zin in!

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 15 sep 2019, 20:49

Leuk weekend gehad. Zaterdag was hier de Veerse Dag. Een grote braderie met muziekplein erbij, echt keigezellig. Hebben lekker in het zonnetje rondgestruind, kraampjes gekeken en van de muziek genoten.
Vandaag was er weer een activiteit in Pokémon GO, ik heb met Ruben 3 uurtjes rondgewandeld. In Geertruidenberg bleek óók een braderie te zijn dus daar hebben we ook rondgescharreld. Bij thuiskomst was ik wel steenkapot dus eerst 2 uurtjes op bed gelegen. savonds pannenkoeken gebakken en samen met Ruben huiswerk gemaakt. En nu ga ik douchen en Netflixen.... Morgen belooft weer een drukke dag te worden dus op tijd m'n bedje in ;-)

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje » 23 sep 2019, 21:22

Ik had zaterdag een meeting van een postgroep op fb. We gingen naar Deventer naar Alternote, (https://www.alternote.nl/) wat een leuke winkel zeg, zoveel kaarten,.. Wauw!
Daarna bij Bagels & Beans geluncht, gekletst, kaarten geschreven en elkaars boekjes vol gekliederd :D
We troffen het met het weer.
Het was een top dag, helaas nu wel op de blaren zitten. :( maar het was het waard ;-)

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 24 sep 2019, 16:31

Gisteren ben ik begonnen aan mijn revalidatietraject. Het was vooral heeeel veel praten. Intake hier, intake daar....Na de lunch was ik doodmoe, en toen moest ik nog anderhalf uur, hahaha. Wel heb ik een half uurtje beeldende therapie gehad. Ik moest mijn pijn in een figuur naar keuze kleien. Dat vond ik verrot moeilijk :P

Vandaag een rustig dagje. Ze zijn weer voor de riolering geweest, er is iets stuk. Om dat te kunnen maken moeten ze eerst een shitload aan water uit de put wegzuigen dus dat wordt nog een klusje. Ik hoor nog wanneer ze dat komen doen...Ik duik zo de keuken in voor een verse pompoen ovenschotel. Vanavond een rondje Pokémon Go met een paar mensen en de rest van de avond lekker lui bankhangen.... ^_^

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 27 sep 2019, 14:49

Vandaag een beetje bijkomen van een nogal intensieve week. Ik had hulp in huis en heb mijn eigen taken op rustig tempo uitgevoerd. Huisje weer aan de kant, de boodschappen zijn grotendeels binnen en nu....even lekker niks, haha ;-)

Jootje
Moderator

Bericht door Jootje » 27 sep 2019, 20:40

Jeetje dat zou ik ook erg moeilijk vinden, je pijn in een figuur kleien,.. hoe dan?

Hier is het huis ook weer aan kant en de boodschappen binnen, nu lekker weekend vieren.
We willen morgen een dagje naar Duitsland gaan, gelijk ook kijken of er al leuke adventskalenders te krijgen zijn. :D

Sta op met een glimlach en pluk de dag!

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 28 sep 2019, 13:19

Vandaag een rustig dagje. Vanochtend naar huizen in Noord-Californië gekeken ter inspiratie voor als wij gaan verhuizen. Daarna heb ik een brief geschreven naar een penvriendin en straks ga ik denk ik nog even wat kleuren en/of gitaarspelen. Niet zoveel doen vandaag dus, maar daar is het weekend voor natuurlijk.

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 29 sep 2019, 15:16

Mason schreef:
28 sep 2019, 13:19
Vandaag een rustig dagje. Vanochtend naar huizen in Noord-Californië gekeken ter inspiratie voor als wij gaan verhuizen. Daarna heb ik een brief geschreven naar een penvriendin en straks ga ik denk ik nog even wat kleuren en/of gitaarspelen. Niet zoveel doen vandaag dus, maar daar is het weekend voor natuurlijk.
Wat gaaf Mason, Noord-Californië! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie richting Amerika willen vertrekken?

Gisteren een spontaan shopdagje met mijn ouders gehad (zie mijn instagram, haha). We gingen naar Nieuwegein, daar was ik nog nooit geweest. Leuk winkelcentrum! We sloten de dag af met verse bruinebonensoep en een avondje Netflixen. Rond half 1 kwam ik terug thuis en toen stonden mijn poort en achterdeur wagenwijd open. Ben me rotgeschrokken en heb de bovenverdieping met een mes in de hand gecontroleerd....Er bleek niks weg of stuk dus ik gok er op dat ik de deur niet correct heb afgesloten en dat alles open gewaaid is.... :blush

Vandaag een rasechte huisvrouwendag hier. Alles wordt flink bijgewerkt hier, van schoon beddegoed tot het bijwerken van de was. Stuk voor stuk zware klussen om te doen, zeker die hoogslaper van Ruben :S Dus ik neem nu eerst een welverdiende pauze voordat mijn rug het straks begeeft... :spank

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 29 sep 2019, 15:23

Sandy schreef:
29 sep 2019, 15:16
Wat gaaf Mason, Noord-Californië! Hebben jullie al enig idee wanneer jullie richting Amerika willen vertrekken?
We gaan volgend jaar rond deze tijd naar Amerika, dus we hebben nog genoeg tijd om inspiratie op te doen en een mooi plekje te kiezen daar. :D

Groetjes,

Mason

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 30 sep 2019, 20:45

Wow Mason! Wat een avontuur! Dat gaat geweldig zijn!

Het schooljaar is alweer een maand bezig. Ik kan niet geloven hoe snel de tijd vliegt.
Zelf vlieg ik ook, lijkt het. De minuutjes om tussendoor nog eens even te kunnen zitten, zijn zeldzaam. Wel ben ik echt aan het genieten van alles. De kinderen worden groter. Zoveel interesses en hobbies om zich in onder te dompelen (En ik leer zelf ook bij zo). Maar daardoor wordt het wel erg druk en erg laag elke avond. 🤪
Ik ben wel erg gestructureerd geworden en heb geleerd om niks nog uit te stellen van werkjes. Anders raak ik nooit meer bij :-p Is dit nu volwassen worden? :-p
De laatste weken ben ik bezig geweest met grondig alles uit te ruimen. Afgelopen weekend hebben we al onze kasten uit elkaar gehaald. Letterlijk elke kast in huis, is naar een andere kamer gemoeten. Al de schotten hebben we leeggekregen. Op anderhalve dag tijd hadden we de kasten verhuisd, ook alles weer ingeruimd, een eigen slaapkamer met nieuwe hoogslaper voor de oudste gecreeerd en het hele huis schoongemaakt. Wat een heerlijk gevoel ♡
De woonkamer is nu heel ruim met al die spullen eruit en alles heeft een eigen logische plek gekregen. Rust in mijn hoofd ;-)

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 01 okt 2019, 14:09

Vandaag heb ik mezelf een dagje vrij-af gegeven. Het is mijn vrije dag en eigenlijk zou ik heel veel in huis moeten doen, maar dat komt volgende keer wel. Vandaag alleen wassen en eten koken voor morgen en vrijdag. En voor vanavond natuurlijk. Verder lekker computeren en lezen.

Do what you love and love what you do

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 02 okt 2019, 09:55

@ Lien Heerlijk is dat he, een opgeruimd huis geeft echt een opgeruimd hoofd =D
@ Karin Liefde voor die spaarzame échte vrije dagen he <3 Ik had er gisteren ook eentje. Was ik ook wel aan toe, eigenlijk.

Vandaag pak ik mijn huishouden weer terug op....Jasper gaat met Ruben naar Revant, dat geeft mij een woensdag de tijd voor mijn eigen dingetjes ;-) Ook staat er een bezoek aan de fysiotherapeute in de planning. Mijn onderrug en rechterschouder/nek zitten vast dus dat moet losgekraakt worden.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 04 okt 2019, 15:55

Hoera, weekend! Vandaag druk in huis bezig geweest, een rondje Voedselbank gedaan en over een goed uurtje duik ik de keuken in. Vanavond geen wilde plannen maar gewoon lekker ontspannen forummen en Netflixen.

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 04 okt 2019, 17:26

Wij zijn met een volgeladen wagen en aanhanger op weg naar leidingsweekend van Pagadderke.
En eind van de week ga ik baby reuzenslakken ophalen. Ik kon het niet laten :-p Ik ben benieuwd hoe het gaat gaan!

Elyne
Actief forumlid

Bericht door Elyne » 04 okt 2019, 17:57

Niet veel eigenlijk ik sliep weer heel laat in de ochtend waardoor ik deels door de dag heb geslapen. Ik heb gewoon facebook/reddit/dit forum gedaan en gekookt. Verder ga ik eens kijken welke films er op tv zijn en als het mij niet interesseert ga ik anders op Netflix of op mijn eerdere opgenomen films/series bekijken.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 06 okt 2019, 14:21

Pyamadagje vandaag. Wel een raar idee, want voorheen woonde ik op 3 hoog en zag niemand me. Maar nu heb ik het gevoel alsof ik erg in beeld loop zo met mijn ongekamde haren en mijn slobbertrui en joggingbroek over mijn slaapshirt. Onzin, want ik heb de duogordijnen omlaag en niemand kan door de kieren heen kijken.

Gister was een erg drukke dag, we hebben de boot winterklaar gemaakt. Daar was het erg mooi weer voor. We waren zo ongeveer de eerste in de haven, het moet deze maand klaar zijn en alle anderen mogen dus in de plensregen gaan werken.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 10 okt 2019, 09:44

Hier een aantal drukke dagen achter de rug. Ben de hele week naar Breda op en neer gereisd en heb vandaag nog één Revant-dagje op de planning staan: psychosomatische fysiotherapie en zwembad fysiotherapie. Daarna is het klaar voor deze week en kan ik wat gaan bijtanken. Ik geloof dat ik daar nu wel aan toe ben, haha ;-)

Nu gauw nog wat in huis en aan mezelf doen, rond 11.45 komt de Deeltaxi me ophalen. Tot vanavond!

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 10 okt 2019, 20:32

Vandaag eerst gewerkt. Was een heerlijk dagje! Kindjes waren lekker vrolijk en gezellig :)

Daarna even langs het ziekenhuis om bloed te prikken. Even checken of ik bepaalde vitaminen tekort kom...

Elyne
Actief forumlid

Bericht door Elyne » 10 okt 2019, 23:51

Normaal gezien had ik vandaag een afspraak maar die is niet doorgegaan, en mijn afspraak zaterdag met een kennis gaat onverwacht ook niet door dus heb ik weer wat extra tijd. Als het mooi weer blijft ga ik misschien eens dit weekend wandelen langs de vaart en walnoten plukken.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 13 okt 2019, 10:09

Dit weekend is echt een beetje een lammetakken-weekend. Ik heb niks op de planning, niets moet, alles mag. Ik zie wel hoe het loopt. Gisteren heb ik meegedaan aan een Pokémon GO event. Daarna bij mijn ouders op bezoek geweest, was weer erg gezellig :D
Ik denk dat ik vandaag zo lang mogelijk in pyjama wil doorbrengen. Ik weet nog niet wat ik ga doen: misschien wel gewoon helemaal niets (nuttigs), we shall see!

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 14 okt 2019, 09:14

Drukke dag vandaag. Ik moet boodschappen doen, caviahok schoonmaken, stoffen en zuigen, wassen en voor de hele week eten koken. Daarbij heb ik pijn in mijn hoofd dus blij ben ik niet.

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 14 okt 2019, 12:06

Voor het eert in lange tijd nog eens in opdracht bezig met wat ontwerpen voor reclameborden en auto-bestickering. Een laptopdagje in de yurt dus. En natuurlijk, wanneer je een week zonder tijd hebt, en zo gestructureerd met de uurtje om moet gaan, sluit je jezelf buiten. Ben een uur kwijt geraakt doordat ik de huissleutels op mijn man zijn werk ben moeten ophalen. En daarna wou mij mijn ontwerpprogramma geen nieuwe fonts meer ophalen dankzij een nieuwe windows-update... :-/ Anyway, nu alles verholpen is, gaat het ontwerpen zelf gelukkig vele vlotter dan ingeschat. Ik ga gelijk eens mijn weekmenu verder afmaken (inclusief eens uitzoeken wat ik allemaal moet bakken voor aankomend verjaardagsweekend) zodat ik het ophalen van de kinderen met een supermarkttripje kan combineren.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 14 okt 2019, 18:47

Mijn maandag begon als een cliché drama-maandag, ben blij dat de dag er op zit. De deeltaxichauffeur stond ruim 20 minuten te vroeg aan de deur te bellen en te mopperen waardoor ik in alle stress heel snel mijn tas heb meegepakt en vervolgens mijn lunch, vest en portemonnee ben vergeten.
Eenmaal op locatie (een uur te vroeg...) loop ik een rondje buiten en tijdens het wandelen komt er een gaatje in mijn legging. Bummer. Terug op locatie blijkt er een enorme gaslucht te hangen vanwege dakwerkzaamheden. Dus ik heb de lunchpauze half high doorgebracht, haha. Ik ben redelijk moe, hectisch en met hoofdpijn terug naar huis gegaan.

Eenmaal terug thuis heb ik eerst anderhalf uur bijgeslapen, ik was en ben echt verschrikkelijk moe de hele tijd. Vanavond dus een beetje bankhangen, Chateau Meiland kijken en mijn Pokémon GO wat bijwerken, en meer niet. Morgen weer een nieuwe dag ;-)

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » Gisteren, 08:55

Oh jeee.... buikgriep in huis. De jongste spruit heeft er een vermoeiend nachtje opzitten, ocharme. Even de plannen voor vandaag aan de kant, en hem vertroetelen. En vooral ook: zien dat we de griep verder kunnen weren... morgen workshop, vrijdag boodschappen doen voor 150 man voor brunch op school en zaterdag èn zondag feest in huis. Dat zijn veel mensen die ik òf moet teleurstellen, òf potentieel kan besmetten. Ik krijg al stress :-p

Plaats reactie