Liedjes in je hoofd

Plaats reactie
karinD
Moderator

Liedjes in je hoofd

Bericht door karinD »

Zijn er meer mensen hier die eigenlijk altijd wel een liedje in hun hoofd hebben?
Ik loop de hele dag in mijn hoofd te zingen, zelfs al heb ik knallende hoofdpijn dan gaat het nog door. Vaak dwalen er meerdere liedjes door mijn hoofd. Sommigen een paar uur, anderen dagen, maanden of zelfs jaren. Soms wordt.ik er echt knettergek van :bonk

Een liedje wat al zeker een half jaar in mijn hoofd zit, is Under Pressure. Hij gaat maar niet weg. Hij achtervolgt me gewoon, dat kan niet anders. Een tijdje terug viel er een kaartje bij me in de bus met een afbeelding van David Bowie. En ja hoor, ik begon spontaan te zingen. Later zag ik op tv een stukje van een concert van Queen voorbij komen. Het enige liedje wat ik hoorde? Under P ressure. Later vertelde iemand me over haar nieuwe pupp: Bowie. En dan is er nu de serie Oogappels met als titelsong... Juist.

Do what you love and love what you do

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Liedjes in je hoofd

Bericht door Freya »

Oh ik heb dit ook zo ongelofelijk vaak! Bij mij duurt het geen weken, maar soms wel dagen. Momenteel heb ik, hoe toepasselijk, een liedje van Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd:

En een (vreselijk!) liedje wat bij mij ook heel erg vaak terug komt...

:bonk :bonk :bonk

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Haha, wat toevallig. Ik liep vanmiddag ook ineens een liedje van Kinderen voor Kinderen te zingen. Gelukkig maar een paar uur, maar ik heb geen idee hoe ik er aan kwam.

Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Inge's Galerie »

Deze van Danny Vera zing ik de hele dag.......aaarcchhh :bonk :blush
Om gek van te worden maar het is zo'n mooi liedje. Komt doordat ik deze in een reclame voorbij zag komen en zo ben ik gaan zoeken van wie het was. Deze live uitvoering is zoooo mooi.... <3 Vooral hoe de strijkers er langzaam bijkomen.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Rollercoaster heb ik een poosje terug ook in mijn hoofd gehad ja. Geen verkeerde om in je hoofd te hebben :D
De afgelopen dagen is het dit plaatje:

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Oe, reclameliedjes. Ja, die zijn gevaarlijk. Dat had ik met die telefoonreclame, met Don't stop me now. Die zit ook in Bohemian Rhapsody, dus die zwierf toch al lang in mijn hoofd rond.

Ik heb een paar weken terug de echte Beauty and the beast gekeken. De liedjes zijn hetzelfde als in de tekenfilm, en deze komt ook regelmatig bovendrijven:

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Ohhh, Belle en het Beest! Van alles Disneys blijft deze film toch wel één van mijn favorieten..... /bling

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Vorig jaar was ik op een regenachtige dag bij m'n beste vriend op bezoek en we hadden weer eens een muzikale middag met zijn tweetjes. Dan wisselen we veel muziek met elkaar uit, heerlijk vind ik dat, dankzij hem heb ik veel nieuwe muziek leren kennen maar ook oude nummers terug gevonden, die ze op de radio eigenlijk niet draaien. Ik hoorde onderstaande plaat toen en ik vond hem geweldig, maar ik was vergeten om hem ergens op te schrijven. Toen ik er twee weken later over begon konden we hem -uiteraard- niet meer terug vinden.

Tot een paar weken terug, ineens kwam ie weer bovendrijven tijdens een muzikale avond na het eten. Ik heb hem nu gelijk opgeslagen op mijn Spotifylijst en ben zo blij, haha. Heb het nummer nu behoorlijk vaak in mijn hoofd zitten :D

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Dankzij het tv programma Even tot hier, zit ik al vanaf zaterdag met Op een mooie Pinksterdag in mijn hoofd. Ik kan me wel wat leukers bedenken om de hele dag te zingen.

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

:whahaha Ja hoor, ik heb weer een nieuwe in mijn hoofd. Ik ben een boek aan het lezen over de Franse revolutie en kom dus nogal eens Jacobijnen tegen. Niet helemaal dezelfde mensen als die waar het liedje over gaat, maar goed :whahaha

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Van de week hoorde ik iets van Harry Jekkers op tv en dat deed me denken aan deze, die ik dus nu al een paar dagen zing:

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Ik heb begin deze week weer een muziekavondje gehad met de beste vriend, en hij kwam met onderstaand nummer aanzetten, van Goldband. Ik kende het niet maar heb hem nu wel al de hele week in mijn hoofd zitten <3

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Oh, ja, dat klinkt wel als een zittenblijver, er niet meer uit te krijgen.

Plaats reactie