Wat ben je aan het doen/heb je gedaan vandaag??

Vlindertje
Moderator

Wat ben je aan het doen/heb je gedaan vandaag??

Bericht door Vlindertje » 21 mar 2019, 15:55

Naam zegt het al: Wat ga jij doen of heb je gedaan vandaag??

Ik zal de spits afbijten:
Vandaag niet zo verdomd veel gedaan, medicatie gekregen, naar de vomar geweest en even geslapen.
Straks ha ik mn medicatie ophalen, en even douchen, voor de rest niet zo veel.

En wat heb jij gedaan vandaag?? Of ga je nog wat leuks doen??

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Albus Perkamentus

Admin
Site Admin
Contacteer:

Re: Wat ben je aan het doen/heb je gedaan vandaag??

Bericht door Admin » 21 mar 2019, 16:27

Ik heb vandaag twee wandelingen gemaakt. Nu de winter op zijn eind loopt en het buiten weer beter weer is, kom ik weer vaker met mijn gat van de bank af en ben ik weer veel vaker buiten te vinden. Heerlijk! Vandaag bij elkaar toch 9.8 kilometer gewandeld, waarvan een deel in gezelschap. Lekker bijkletsen in het zonnetje, ijsje tussendoor, een mooie eerste lentedag dus :-)
Straks wat eten koken voor mezelf en nog wat opruimen en rond 20.00 ga ik met mijn moeder een vriezer ophalen bij iemand. Ik denk dat ik daarna wèl even met de pootjes omhoog ga bankhangen. Welverdiend, al zeg k het zelf!

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 22 mar 2019, 11:45

Vandaag al heel wat gedaan, al zeg ik het zelf: 2x met de honden een lange wandeling gemaakt, vloer gedweild (erg lastig als er 4 honden om je heen rennen als gekken :emo ), wat gewerkt, getraind met hond Noble. Wat ik verder nog ga doen... weer trainen met Noble, werken, koken, foto's en plattegronden bekijken van verschillende versies van ons toekomstige huis wat we gaan bouwen (duurt nog even, maar toch ;-) ), honden weer uitlaten en dan lekker relaxen voor de tv.

Groetjes,

Mason

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 22 mar 2019, 19:28

Vandaag was een werkdag. Dus ik ben de hele dag in de weer geweest om dozen uit te pakken en klanten te helpen. Vanavond doe ik niks nuttigs, lekker lezen en bankhangen.

Do what you love and love what you do

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 22 mar 2019, 21:24

Voornamelijk gewerkt, maar nadat de kleinsten wakker waren zijn we lekker in de tuin gaan spelen :cool

Nadat het laatste kindje was opgehaald ben ik naar de bieb gegaan om boekjes te halen over het thema waar ik in april aan ga werken en daarna bij de Action en Hema geweest om daar ook wat spulletjes te halen voor het thema :D

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 22 mar 2019, 21:33

Vandaag weer een drukke dag gehad. Ik mocht me vanmorgen melden bij de voedselbank. Dat is 20 minuten lopen en ik heb (heel fijn!) best veel boodschappen gehad. De terugweg ging daardoor alleen niet zo vlot, het was een heel gesjouw met mijn trolley, hahaha :bonk

Eenmaal terug thuis de boodschappen uitgeladen en mijn 'nieuwe' vriezer in gebruik genomen. De oude vriezer is naar de schuur gegaan, dat was een behoorlijk gesleep zo in mijn eentje in de brandende zon. Er staan zelfs krassen op de terrastegels maarrr het is gelukt. :yay

Vanmiddag ben ik weer aan het forum gaan sleutelen. Veel leuke nieuwe opties toegevoegd en de laatste puntjes op de i gezet. Er moeten nog 2 instellingen worden goedgezet door Jasper en dan kan dit forum echt helemaal live gaan. Zin in!

Inmiddels wel veel last van mijn rug en voeten dus ik ga straks Netflixen en thee leuten met mezelf. Ben nu Bates Motel aan het kijken, dus dat wordt weer lekker griezelen :mrgreen

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 22 mar 2019, 21:36

Ik ben nu aan het bankhangen. Overdag heb ik gewerkt.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 23 mar 2019, 17:25

Mijn man is vandaag jarig maar omdat we net verhuisd zijn en nog in de puinhoop zitten, hebben we alleen onze ouders uitgenodigd. Die zijn vanmiddag geweest. Vanavond gaan we film kijken.

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 23 mar 2019, 22:00

Suikerspinnen verkopen op een voorjaarsbraderie. Nu bankhangen. En zo naar bed, ik ben kapot.

Vlindertje
Moderator

Bericht door Vlindertje » 24 mar 2019, 13:27

Het is weer zondag, dus vanmorgen vroeg op geweest om naar de kerk te gaan.
Ben daarna naar de winkel geweest, even gepraat met een buurman , en wat brood uitgestrooid buiten, zullen de vogels lekker vinden.
Vandaag ga ik niet zo heel veel meer doen, op het internet rondhangen en weer naar de begeleiding voor mijn medicatie, om uiteindelijk weer lekker mijn bed in te duiken.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Albus Perkamentus

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 24 mar 2019, 17:04

Vandaag ben ik met een vriend van mij mee geweest naar een voetbalwedstrijd. Was erg leuk om dat eens in het echt te zien, in plaats van alleen op de televisie :D Daarna hebben we een poosje PokémonGO gespeeld en vooral heel erg genoten van het mooie weer. Potverdorie wat worden we weer verwend met het zonnetje!
Zo nog wat in de achtertuin rommelen en dan eten klaarmaken. Straks komt Ruben terug thuis en begint het gewone leven weer ;-)

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 24 mar 2019, 17:09

Vandaag flink in huis bezig geweest. Een paar kasten beneden opgeruimd, keuken schoon gemaakt etc. Daarna stofzuigen en dweilen... Heerlijk als het huis weer schoon en netjes is.

Kan er morgen weer vakkundig een bende gemaakt worden :emo

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 24 mar 2019, 18:57

Vanmorgen heb ik het caviahok schoongemaakt en ze lekker een poos in de ren gelaten want ze waren zo lekker aan het spelen samen!
Ik heb ook eindelijk weer wat tijd gemaakt om mijn bullet journal bij te werken. Daar was ik de hele maand nog niet aan toe gekomen. En daarna heb ik heerlijk lang in bad liggen weke. Voor de derde keer in mijn leven. Ik heb eindelijk een bad!
Vanmiddag zijn we druk geweest. We hebben samen het computermeubel in elkaar gezet, die we als zodanig niet meer nodig hebben en dus mijn bureau gaat worden :P
Daarna heb ik nog een paar verhuisdozen itgepakt en ben ik wat aan het herindelen geweest in de keukenkastjes. Voor vandaag hou ik het weer voor gezien, lekker lezen en tv kijken vanavond.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 24 mar 2019, 23:56

Gisteren was het landelijke op schoon dag en wij zijn natuurlijk ook op pad geweest.
De vogels zijn enkele uren los geweest, met demi gewandeld en we hebben een film gekeken na het eten.
Ook heb ik mijn bullet journal nog bij gewerkt.

Vanochtend al om 6 uur wakker en naast het huishouden dieren verzorgen, demi uitlaten en de vogels los heb ik nog een dutje gedaan en tv gekeken.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 25 mar 2019, 18:49

Vandaag heb ik een heerlijk shopdagje gehad. Ik was op zoek naar mandjes en keukengerei en ik ben daarvoor naar de Blokker, de Hema en de Action geweest. Daarna nog naar de Intratuin voor wat rondneuzen en een lunch en vervolgens naar de aquariumzaak hier voor nieuwe visjes.
Altijd leuk, zo'n dagje :cool

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 26 mar 2019, 10:37

Oh heerlijk Karin, ik heb daar ook zo'n zin in om eens een dagje te gaan shoppen!!!
Dat zal echter moeten wachten totdat het vakantie geld binnen komt (mei).

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 26 mar 2019, 14:58

Nadat ik de kinderen op school had afgezet, ben ik gelijk gaan boodschappen doen en even in de kringwinkel en bakery shop binnengesprongen. Ik was pas om 11u30 weer thuis. Snelsnel het aanrecht een tweede laag beits gegeven en Ava gaan ophalen van school voor haar tandartsafspraak. Nu net nog even twee ladingen cupcakes in de oven gestoken en over een paar minuutjes de andere twee bengels weer ophalen. Ik ga vanavond eens aan de slag met mijn nieuwe spuitmondjes voor frosting en kijken of ik een roosje kan maken in suikerfondant.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 26 mar 2019, 17:18

Vandaag geen fijne dag. Ik sta stijf van de stress en er komt niks uit mijn handen. En dat ik morgen weer moet werken maakt het er niet beter op, geen kans om te ontspannen morgen dus.
Ik had vandaag rustig aan een paar vuilniszakken met kleding willen uitpakken en daarna gaan relaxen. Maar ik ben niet verder gekomen dan de weekboodschappen en het caviahok snel schoonmaken. Niks uitgepakt nog en geen idee waar mijn tijd gebleven is.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 26 mar 2019, 21:31

Ik ben vandaag met een vriendin op pad geweest. We hebben heerlijk kunnen bijkletsen en sloten de dag af met een etentje. Zalig!
Nu douchen en dan Netflixen, ben echt helemaal zen nu haha <3
Laatst gewijzigd door Sandy op 13 apr 2019, 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 27 mar 2019, 12:21

Ik ben op werk vandaag. Druk dagje, veel klanten. Vanavond ga ik denk ik de hele avond lezen want mijn buddyread schiet voor geen meter op.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 27 mar 2019, 17:05

vanochtend even flink wat werk in het huishouden gedaan, dieren verzorgd natuurlijk demi uitlaten.
Vanmiddag zijn we naar de verjaardag van schoonmoeders geweest :)
nu zijn de vogels los, en ligt Guido even op bed te rusten.
Heb ik mijn manuscript naar de illustrator gemaild en nu even tijd om te forummen, mijn internet op mijn mobiel wil even niet ( iets met bundel op) en dus moet ik er nu dan even de laptop bij pakken.
geeft niks hoor, maar wel fijn als maandag gewoon de nieuwe bundel weer in gaat, echt ik kom er nooit over maar ik kom ook een keer weer op Instagram en hoppakee de bundel op.
dat vreet echt mb's en wij hebben helaas hele slechte wiffi dus dat staat altijd uit.

als we dalijk eten gekookt hebben en gegeten dan ga ik mij verstoppen in mijn boek want die moet vanavond uit (leesclub).

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 27 mar 2019, 18:18

Vanmorgen de yurt opgeruimd en schoongemaakt (de kinderen hadden die afgelopen weekend helemaal ondersteboven gezet en dat had ik dus nog niet gezien. Oeps) en de dieren verzorgd. Op school en bende kleuters opgepikt en vervolgens een superleuk naaiatelier gehouden. Net weer de boel aan kant gemaakt en het eten in de oven gezwierd. Een momentje van rust en een heerlijk relaxed avond voor me.
Ik ben rond met mijn "klussen" en huishoudelijk werk, dus maar eens verzinnen wat ik morgen overdag ga doen. Ik vrees dat ik toch maar eens aan de tuin ga moeten beginnen. Ik weet niet waar ik moet beginnen, zo een eindeloos werk :-p

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 28 mar 2019, 12:24

Vanmorgen heb ik mezelf ingeschreven bij de lokale sportschool. Daarna ben ik in de tuin aan de slag gegaan. Grind afgraven, klimop van de schutting verwijderen en onkruid wieden.
Zodirect boodschappen halen en daarna in de keuken in de slag: normaal ben ik op donderdag altijd alleen maar vanavond heb ik Ruben èn een goede vriend van mij over de vloer: ik ga stoofvlees met friet voor ons drie regelen dus er gaat hier straks een flinke pan op het vuur. Nom!

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 28 mar 2019, 20:20

Weer een werkdag vandaag. Daarna ben ik naar de supermarkt geweest en ik ben net klaar met de vaatwasser inruimen. Zo nog even een aflevering van McLeods Daughters kijken en daarna duik ik mijn bed in.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 29 mar 2019, 12:44

Gisteren moest demi naar de trimsalon en was ik om kwart voor 5 al klaarwakker.
ik was om 9 uur bij mijn moeder met demi want zij rijd altijd mee ( ik heb geen rijbewijs)
om elf uur moest demi bij de trimsalon zijn en dat duurt een uurtje waar we dan bij mogen blijven.
demi vond er natuurlijk niks aan, gelukkig is het goed gegaan allemaal.
op de terug weg hebben we broodjes gezond gehaald en bij mijn moeder gegeten.
om half 3 ben ik met demi terug naar huis gelopen en guido is rond kwart over 3 thuis gekomen van zijn werk.
gisterenavond moest guido darten en heb ik een filmavondje gehouden, met lekkers erbij!
Demi lag heerlijk naast me op de bank te snurken.

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 29 mar 2019, 15:08

Gelukkig voel ik me weer een stuk beter! Af en toe wil ik nog te snel en dat laat mijn lijf dan even goed merken (ik word dan licht in mijn hoofd).

Heb de zooi in de keuken in ieder geval op kunnen ruimen en een wasje gedraaid en (buiten!!) opgehangen.

Het kunnen doen van het huishouden is voor mij een goede graatmeter of ik weer aan de slag kan met werk of niet... Dus maandag kunnen de kindjes weer komen wat mij betreft :-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 30 mar 2019, 07:27

Gisteren een druk dagje gehad. Smorgens eerst naar de voedselbank toe voor de boodschappen. Daarna mijn haar geverfd, was weer hard nodig, oeps. De rest van de dag ben ik in huis en in de tuin bezig geweest. Ik ben zojuist met spierpijn wakker geworden, haha.

Vandaag dus een wat rustiger dag op de planning. Wasje ophangen, ijsje eten en meedoen aan een event in PokémonGO it is.

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 30 mar 2019, 12:50

Wij gaan zo naar de boot. Uitstekend dagje om hem te poetsen, daarna kan ze weer het water in.

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 30 mar 2019, 15:23

Lekker lui dagje. Tv gekeken, gordijnen in de was, met de honden gespeeld en wat dingen uitgeprobeerd met een borduurprogramma.

Groetjes,

Mason

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 01 apr 2019, 16:22

Weer een lekker druk dagje vandaag. Vanmorgen ben ik weer verschillende winkels langsgeweest voor opbergboxen, kratten en bakken. Gelijk nog wat spulletjes gekocht voor op mijn creakamertje, zoals een pennebakje en een tafelprullebakje. Daarna gelijk doorgereden naar de supermarkt.
Alle spullen gelijk in gebruik genomen, nog maar weer wat geschover in de indeling van mijn keukenkastjes (hoe vaak zal ik dat nog doen voor ik tevreden ben ;-) ), en daarna het aquarium schoongemaakt.
Nu ben ik eten aan het maken voor morgen en overmorgen na werk en daarna is het al weer tijd voor het eten van vandaag...
Vanavond doe ik niks meer, heb ik mezelf beloofd ;-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 01 apr 2019, 20:50

herkenbaar, Karin. Na de verhuizing ben ik ook nog heel veel aan het puzzelen en schuiven geweest, haha :P

Ik begon vandaag met pech: de schuurvriezer bleek enkele dagen terug al te zijn ontdooid. Iets met een aan/uitknop op de verlengdoos....Balen dus. Alles kon de kliko in en de bakken konden in de week, want alles stonk....iew. Morgen dus wat nieuwe boodschappen gaan halen, ben ik bang..

Daarna ben ik een hele poos gaan wandelen, ruim 2.5 uur. Bij thuiskomst bleek dat toch wel wat veel, in korte tijd kreeg ik last van pijnklachten. Blij dat ik op maandag hulp in huis heb, hierdoor heb ik met een fikse pijnstiller in mijn mik toch rustig kunnen gaan zitten zonder dat mijn huishouden de soep in zou gaan draaien. Alles is weer spik en span. Sporten is er helaas niet van gekomen, morgen een nieuwe poging.

Inmiddels gaat het wel weer, gelukkig! Zo nog fijn een beetje Netflixen met een theetje en een paaseitje, of twee.

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 01 apr 2019, 22:30

Hier is het druk geweest. Donderdag tot laat zwemles van de kinderen gevolgd met een vergadering gehad (en daarna een beetje te laat op café blijven plakken). Vrijdag een kwartier te laat wakker geworden en in allerijl mijn rugzak moeten inladen.Nadat ik de kinderen op school had afgezwierd, kon ik "op weekend" vertrekken. Woopwoop! Ik was uitgenodigd voor een vrijgezellenweekend (maar buiten de bachelorette kende ik eigenlijk niemand), maar het is toch erg leuk geweest.
Vrijdag overdag heb ik genoten van een dagje alleen op stap. Zo fijn zeg.... Dat zou een mens toch meer moeten doen. Ik ben naar de kapper geweest, heb een terrasje gedaan en heb een museum meegepikt. Daarna ben ik met de groep ladies de trein op gegaan richting gent. We hadden een superleuke hostel. Zaterdag zijn we de stad in getrokken en hebben we een workshop burlesque dansen gevolgd. En 's avonds zijn we de hippe plaatsjes gaan verkennen. Het echte uitgaan heb ik gelukkig kunnen overslaan. Zondagochtend stond ik dus lekker fris op ;-) De rest is weer de trein op gegaan en ik ben met een vriendin nog 2 musea ingedoken. Om 21 uur kwam ik thuis. Ik had verwacht de kinderen niet meer te zien, maar die zaten nog lustig in bad te plonsen :-p Mijn man was met de kinderen een weekendje gaan kamperen en ik kwam maar vlak na hen thuis. Net op tijd om al hun rotzooi uit te pakken en op te ruimen :-p
Vandaag had ik een drukke dag met kleine activiteitjes. De twee uurtjes die ik thuis was zonder kinderen heb ik schaamteloos een dutje gedaan :-p Ik had de afgelopen 3 dagen 45 km gewandeld zonder daadwerkelijk een echt wandeling te doen. Veel rondgeslenterd in steden precies.... En niet erg veel geslapen...
Alles liep ook erg chaotisch in mijn hoofd. Ik was er echt even helemaal uit geweest precies. Het was pas toen ik na Ella haar projectvoorstelling met de kinderen naar huis reed en zij over papa in Amsterdam aan het vertellen waren, dat mijn frank viel dat Peter vanmorgen inderdaad voor een aantal dagen was vertrokken voor zijn werk. Ik was dat knal vergeten..... Vanmorgen niet eens afscheid genomen.... En ik had daar dus al eten voor klaargemaakt ondertussen :-p. Ik moet echt leren om beter 's ochtends in mijn agenda te kijken.... :-/
Dus in plaats van mijn "verjaardagsmaaltje" samen op te eten, zit ik nu in mijn uppie een gin tonic te drinken in de zetel terwijl er een wortelcake in de oven staat :-/ Ach ja :-p
Morgen maar weer een gestructureerde, efficiënte dag ;-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 03 apr 2019, 09:43

Druk, maar erg gezellig zo te lezen! ;-)

Gisteren was de agenda ook hier aardig goed gevuld. In de ochtend had ik een afspraak bij Maatschappelijk Werk. Die dame helpt mij met de belastingtoestanden, omdat ik dyscalculie en belangst heb. Mijn aangiften zijn een puinzooi dankzij de Gemeente dus na anderhalf uur puzzelen en bellen hadden we het nog niet opgelost. Ze gaat het nu met de dame van de gemeente bespreken, kijken hoe ze het nu goed kunnen oplossen. Wordt vervolgd.. ;-)

Daarna het dorp in voor boodschappen, nog een extra bezoek aan de gemeente en de apotheek. Vervolgens kon ik met een uur uitloop eindelijk naar de sportschool voor mijn eerste sportsessie. Valt in de kleedkamer mijn gloednieuwe bidon van het bankje.....kapot. Overal water op de vloer, hahaha heb ik weer. Het sporten zelf is goed gegaan, yes!

Na het sporten thuis aan de slag, er moest in huis ook nog vanalles gebeuren. 'savonds heb ik nog een wandeling gemaakt en PokémonGO gespeeld. We hadden geluk, het was net gestopt met keihard regenen en onweren en konden zonder paraplu op pad ;-)

Tegen 21.00 was ik thuis en ben ik op de bank geploft. De avond afgesloten met i-Zombie en een bakkie thee!

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 05 apr 2019, 14:43

Vanmorgen moest ik wat vroeger naar de Voedselbank, aangezien ik om 11.00 ook bij de Sportschool moest zijn voor een afspraak. Dus het was een beetje doorwerken, maar alles is goedgekomen gelukkig ;-)
Ruim anderhalf uur gesport en daarna weer richting huis. Net nog wat opgeruimd en nu ga ik alleen nog mijn kind van school halen. De rest van de dag gaat hier de ontspanmodus aan.

Morgen gaan we grind uit de achtertuin verwijderen en met wat oud spul naar de stort, belooft een intensief dagje te worden. Hopelijk een stap dichterbij mijn moestuintje! ;-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 06 apr 2019, 18:01

En zoals ik dacht, was vandaag inderdaad behoorlijk intensief. Maar wat hebben we veel gedaan zeg, geweldig! We hebben een rondje milieustraat gedaan, 38 emmers grind verwijderd, het hele terras ontdaan van onkruid en alvast een paar klimop struikjes uitgestoken. Nog maar 17 te gaan... :P

Nu met fikse spierpijn even rustig bijkomen, haha. Forum bijlezen, mailbox bijwerken en daarna douchen en de dag afsluiten met een wijntje en een Netflix.

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 06 apr 2019, 21:00

Gisteren was weer zo een dag die ik semi-volledig op de school van de kinderen heb gespendeerd (paasontbijt begeleid en kinderen naar een festivalletje gechauffeurd). Tussendoor heb ik nog een snelle workshop "haar opsteken en haar stijlen" gevolgd.

Hier was het zo een zeldzame dag waarop we allemaal thuis waren. Ideaal om de tuin een beetje lenteproef te maken. Gesnoeid, dode bomen omgedaan, en wat perkjes omgespit en onkruid uit verwijderd. Het ziet er al een pak frisser uit. Op het laatste moment besloten we nog 2 dode coniferen van 8 meter hoog bij de oprit om te trekken, maar die hebben we niet meer weggewerkt gekregen voor de dag om was. Morgen maar weer verder ermee. We hebben afgesloten met een sauna-avondje en zelfgemaakte pizza's.
Hier was het de eerste dag van de paasvakantie (de kinderen hebben maar liefst 17 dagen vrij). Maandag en dinsdag moet mijn man nog werken, maar daarna gaan we een vijftal dagen kamperen.
Het zijn weer mooie tijden :-)

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 08 apr 2019, 19:17

Klikt zalig zeg!

Vannacht heb ik niet geslapen, ik had steeds een (vermoed ik) zenuwpijn in mijn lijf die gewoon té aanwezig was. Vanmorgen dus heel erg rustig opgestart. Blij dat mijn huishoudelijke hulp er om 9u was, het huisje is weer piekfijn nu en ik kon ondertussen mijn eigen dingen doen.
In de middag kwam een vriend van mij helpen met het verwijderen van het mysterieuze tuinkruis. Hij is er met een enorme hamer helemaal op losgegaan en binnen no-time was het onding de grond uit. Geweldig! Daarna heeft hij een zestal gaten in de grond gevuld met grind, voor de afvoer van regenwater. Et voila, ik heb ineens een moestuin! Zo blij met de hulp die ik heb gehad de afgelopen dagen...! Ik wacht nog even met het in gebruik nemen van de moestuin, maar ik kijk er nu al met veel plezier naar. Zalig!
Nu wel ontzettend moe dus ik ga vanavond uiterlijk 21u mijn bedje in, ben ik bang ;-)

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 08 apr 2019, 22:08

Vanmorgen eerst maar met Kobe langs de huisarts gegaan. Hij heeft een fikse keelontsteking en moest toch echt rusten van de dokter. Ella ging huilend buiten daar, want die zag daardoor al haar wilde vakantieplannen in duigen vallen (zo meelevend naar haar broer toe zeg ;-) ). Tja, dag drie aan huis gekluisterd, ik was het zelf ook al beu. Gelukkig kwam er in de namiddag een vriendin met haar dochtertje langs. Normaal gingen we vandaag een daguitstapje doen samen, maar zo was het ook erg gezellig.
Morgen gaan we toch eens proberen om op stap te gaan. Kobe lijkt gelukkig stilletjesaan al wat te bekomen. Met een buggy en nurofen in de aanslag, moet dat goed komen.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 10 apr 2019, 11:03

Ai, beterschap daar!

Ik geniet momenteel even van een heleboel rust. Ik doe niet te veel (op het huishouden na), geniet van het mooie weer, speel wat Pokémon Go en rommel gewoon een beetje aan zo in en rond het huis. Vanaf morgen krijg ik het weer drukker dus ik geniet nog even van een relaxed dagje ;-)

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 10 apr 2019, 12:18

Ikk ben aan het werk vandaag. Ik was bijna te laat, omdat ik tijdens het ontbijt nog wat zat te lezen in mijn leesclubboek en die liet zich niet wegleggen.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 10 apr 2019, 22:00

druk dagje hier, huishouden voor mijn verjaardag alvast boodschappen in huis gehaald , werk overleg gehad (allemaal heel positief, leuk leuk).
vanmiddag nog wat foto's met/van Moos gemaakt, met demi op de bank beetje tv gekeken.
net 2 blogartikelen online gezet.

Morgen ben ik jarig, en krijg 3 dagen visite.
Morgen mijn moeder, zus en peettante
Vrijdagavond mijn vader en zijn vrouw
Zaterdag schoonfamilie.

Vlindertje
Moderator

Bericht door Vlindertje » 11 apr 2019, 15:26

Vandaag mn boodschappen weer gehaald, naar de tandarts geweest voor een controle :) daarvoor nog even wat gehaald zodat ik straks weer wat kan knutselen :D.
Zo eerst douchen, medicatie ophalen, en dan maar eens gaan bedenken wat ik ga doen met de postzegels die ik heb bewaard, wil er iets moois van maken ter herinnering aan mn moeder.
Vanavond komt een begeleider, en gaan we samen aan de opruim.

Albus Perkamentus

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 12 apr 2019, 12:43

Gisteren ben ik gezellig op pad geweest. De stad in en vooral van het zonnetje genieten. De avond afgesloten met pizza, muziek en Pokémon Go. Ik moest op tijd naar bed want vandaag waren de Koninggspelen bij ons op school. Hiervoor moest ik om 07.30u al paraat staan op het plein om te helpen met opbouwen. We hadden buiten een hele toffe obstacle run voor de kinderen aangelegd. Tegen 12.00 begon mijn lijf heftig te protesteren dus ik ben toen naar huis gegaan. Nu rustig bijkomen, hapje eten en dan even liggen. Het huishouden komt straks wel weer een keertje ;-)

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 12 apr 2019, 16:50

Mijn moeder is vandaag opgenomen in het ziekenhuis, omdat er iets is met haar schildklier (en nog tig andere dingen, aangezien ze nooit naar een dokter wilde). Dus ik moet wat inkopen doen voor haar voor in het ziekenhuis en haar konijnen ophalen om die hier thuis te verzorgen, aangezien ze er sowieso een week moet blijven. Ondertussen nog veel dingen regelen voor haar, want ik had net thuiszorg voor haar geregeld, maar die moet nu natuurlijk niet voor een dichte deur staan.

Groetjes,

Mason

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Sandy » 14 apr 2019, 17:16

Oei, heel veel sterkte en beterschap voor je moeder, Mason!

Hier een rustig weekend gehad. Vooral veel in huis aangerommeld en gistermiddag hebben we nog een Pokémon GO wandeling gemaakt. Maar toen het begon te sneeuwen kregen we het dusdanig koud dat we zijn gestopt. Ik ben echt blauw van de kou thuisgekomen, oeps :P

Vandaag vooral lekker ontspannen in huis doorgebracht. De planten kregen wat extra aandacht in de vorm van groot onderhoud en sproeibeurten en ook de katten kregen volop extra aandacht. Mijn ouders zijn nog op de koffie geweest, we hebben de plannen voor de Paasdagen alvast doorgenomen. Over een half uurtje ga ik verse pannenkoeken bakken om het weekend af te sluiten, morgen weer een drukke, nieuwe dag. Fijne avond!

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 14 apr 2019, 20:46

Sterkte Mason!

Hier een redelijk rustig dagje. Boodschappen gehaald, zowel voor werk als prive.
Daarna was huishoudelijke dingetjes gedaan en daarna even samen met Jeroen Golf it (op de PC) gespeeld :-)

En een aflevering Star Trek: DS9 gekeken

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 15 apr 2019, 02:39

Het huishouden gelaten voor wat het was en nadat de dieren verzorgd waren zijn we gaan fietsen, na het fietsen eten gekookt en na het eten een wandeling gemaakt.
Om 8 uur ben ik in slaap gevallen en nu dus klaar wakker.

Neptunus
Blogger & Recensent

Bericht door Neptunus » 16 apr 2019, 00:10

ik ben bij mijn moeder geweest en samen zijn we met de honden gaan wandelen.
om half 5 was ik thuis en kwam Guido ook thuis van zijn werk, eten gekookt en daarna heb ik toch heerlijk 1,5 uur kunnen lezen.
verder hebben we wat tv gekeken, en achter de pc gezeten.
en zometeen kruip ik mijn bed in.

Vlindertje
Moderator

Bericht door Vlindertje » 16 apr 2019, 11:55

Heb tonet boodschappen gedaan, zo even alles wat in de koelkast moet er in doen, en daarna eens wat gaan eten.
Voor de rest van de planning , ik ga rond half 6 mn medicatie ophalen bij de begeleiding, daarna koken, om vervolgens niks meer te doen.

Albus Perkamentus

MusEnSus
Actief forumlid

Bericht door MusEnSus » 16 apr 2019, 22:37

We zijn zondagavond weer thuisgekomen van de camping. Kobe hadden we nog "achtergelaten" daar bij oma en opa. Onze nieuwe tweedehandse caravan is in elk geval goedgekeurd. Wat heerlijk om warm en droog te kunnen zitten bij minder weer.
De meisjes gaan deze week naar de "kunstweek." Dat is een inclusie-speelplein met het mpi. Ze vinden het gelukkig heel leuk. En ik had op die manier overdag een paar uurtjes vrij om te werken. Ik heb de thema's van de aankomende feestjes uitgedacht, al eens geschetst wat er van decoratie gemaakt moet worden en alle winkellijstjes opgesteld. Daarna kwam het minder leuke gedeelte: alle decoratiewinkels, papierwaren-handels, bak-winkels en tuincentra afrijden om te zoeken of ze ook daadwerkelijk verkochten wat ik nodig had. Mits wat aanpassing (en natuurlijk veel te veel nieuwe inspiratie), ben ik wel geslaagd in mijn aankopen. Ik kan volgende week aan alle slingers en tafeldecoratie beginnen. Op zich heel positief dat alles in huis is en Ik gerust kan zijn. Maar ik ben helemaal gaar van al dat rondrijden de laatste dagen. Mijn enthousiasme om er in te vliegen is volledig weg zo.
Ik ben net nog met Ella gaan muurklimmen en we sluiten ons laatste "kobe-loze" nachtje af met een slaapfeestje in de yurt.
Morgen ga ik Kobe weer ophalen. Dat wordt (weer) een hele dag in de auto zitten. Maar wel weer fijn om compleet te zijn :-)

Plaats reactie