NikkieTutorials

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

NikkieTutorials

Bericht door Freya »

Wow, wow en nog eens wow. Nikkie is uit de kast, als transgender. Ik volg Nikkie al heel wat jaren, omdat ik haar make-up tutorials zo gaaf vind. Maar ook om Nikkie zelf, ze is zo'n leuk mens om naar te kijken, in haar hele doen en laten. En toen kwam daar gisteravond ineens deze video online.

Ik vind het zo dapper van haar dat ze dit gedaan heeft. Mocht je Engels niet zo goed zijn: Nikkie vertelt in deze video dat zij in het verkeerde lichaam geboren is, en dus transgender is. Daarnaast vertelt ze ook dat ze hierom afgeperst wordt. Behoorlijk heftig dus! Door deze video te publiceren snijdt ze haar afpersers dan ook gelijk de weg af.

Ik heb de video echt met een traantje bekeken, zeker op het laatst. Ik zou Nikkie liefst gewoon even een knuffel willen geven nu. Topwijf!

Kirsten
Moderator

Re: NikkieTutorials

Bericht door Kirsten »

Ze heeft vorig seizoen meegedaan aan Wie is de mol? ik kende haar verder niet, maar wat kwam ze toen toch leuk over!

Ik volg haar verder niet, maar wat voor een zieke geest ben je als je iemand om wat voor reden dan ook afperst!

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

We zijn nu wat verder en ik heb begrepen dat Nikkie haar verhaal heeft gedaan bij Ellen DeGeneres. Wow! Ik ga eens kijken of ik de beelden al terug kan vinden.

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Bericht door MusEnSus »

Volgens mij las ik vandaag ergens dat ze het EurovisieSongfestival mee mag presenteren.

karinD
Moderator

Bericht door karinD »

Ja, klopt. Ze gaat het op Youtube verslaan, filmpjes maken over de deelnemers en ze is bij de halve finales en de hele final e ook op tv. Hier droomde ze vorig jaar al van, toen Nederland won, zei ze.

Do what you love and love what you do

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Owh da's wel gaaf en ik denk ook echt wel wat voor Nikkie!

Plaats reactie