Jouw beauty favorieten

Plaats reactie
Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Jouw beauty favorieten

Bericht door Sandy » 22 apr 2019, 13:03

Ik denk dat wij allemaal wel met enige regelmaat gebruik maken van beauty- en verzorgingsartikelen. Of het nou om oogschaduw, een douchegel of haarborstel gaat: ik ben benieuwd naar jouw beauty favorieten. Wat zijn jouw favoriete items? Heb je een pincet die fantastisch goed werk levert? Of ben jij helemaal weg van die ene hippe badbruisbal? Deel je favorieten hier, ben benieuwd...!

Enkele van mijn favorieten:

- Mijn Chi stijltang. Deze kreeg ik een paar jaar terug bij een persdag van John Beerens en ik ben er nog altijd mega blij mee. Het is wel een duur kreng in de aanschaf maar als je veel met haar doet/werkt dan is deze zijn geld zeker waard. Ik gebruik hem zo af en toe eens en mijn haar is altijd zo heerlijk zacht na het steilen!

- Biosilk hair therapy. Dit is een soort 'olie' voor in je haar, en wordt ook veel bij kappers gebruikt. Ik kreeg tijdens het event van John Beerens een fles mee en ben sindsdien verkocht. Ik gebruik het als mijn haar droog of pluizig is maar ook als ik mijn haar ga stijlen. Dan werkt het als een soort beschermlaagje. Oh en het ruikt ZALIG! :liefde

- The comforter, bubble bar van Lush. Dit is een bubble bar welke ik meestal zo'n 6 keer gebruik bij baddersessies. Hij ruikt mierzoet, een beetje naar bessen, en ik vind het echt zalig om in een roze suikerzoet schuimbad te kunnen liggen. Deze bubblebar haal ik eens per jaar, nu ik geen eigen bad meer heb zal dat nog wel minder vaak worden.

- Black Musk & White musk, parfums van the Body Shop. Dit zijn twee parfums uit dezelfde geurlijn en ik vind beiden echt ontzettend lekker ruiken. White Musk vond ik jaren terug al een heel fijn parfum en sinds een paar jaar is daar Black Musk bijgekomen in het assortiment. En ook deze staat bij mij thuis...

Ik ben zelf nog op zoek naar een goede borstel voor mijn droge, breekbare en pluizige haar. Mijn huidige exemplaar voldoet niet, iemand shoptips?

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Jouw beauty favorieten

Bericht door Sandy » 03 jun 2019, 15:31

Bump! ;-)

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 04 jun 2019, 19:35

Ik gebruik niet heel veel verschillende producten. Ik gebruik geen make-up en geen parfum dus die vallen af. Ik heb overigens wel parfum maar die gebruik ik bijna nooit. Dat is van Rituals.

Ik heb douchegel van Kneipp, meestal amandelbloesem maar soms een andere geur. Daar heb ik ook de bodylotion van, meestal silky nogwat. Ook mijn badschuim is van Kneipp, lavendel.
Mijn shampoo is van het merk wat de kapper verkoopt, voor haar met slag erin. Dan gaat het niet zo pluizen want dat is bij gewone shampoo altijd een regelrechte ramp bij mij.

Omdat ik niet goed tegen de meeste gezichtscreme kan, gebruik ik de Weleda amandellijn. Reinigingsmelk, gezichtscreme (de light) en de gezichtsolie.

Do what you love and love what you do

Elyne
Actief forumlid

Bericht door Elyne » 02 okt 2019, 15:29

Ik ben zelf nog op zoek naar een goede borstel voor mijn droge, breekbare en pluizige haar. Mijn huidige exemplaar voldoet niet, iemand shoptips?

Ga eens kijken op reddit, daar staan een heleboel forums over hoe je je haar kan behandelen. Zelf heb ik krullend, pluizig en ook breekbaar haar en heb ik ontdekt via Reddit dus dat je je het best geen borstel gebruikt maar een kam gebruikt om door je haar te kammen in de douche als het nog erg nat is. Zelf gebruik nu gewoon mijn vingers om mijn haar door te kammen als het droog is en zo blijven mijn krullen zitten (heb nu wel kort haar). Nu moet ik wel erg wennen dat ik nu krullend haar heb. Zou een (namaak) tangle teezer niet helpen? Die kan je gemakkelijk vinden in het Kruidvat.

Plaats reactie