WIN: Workshop Verfgieten van MUS Creatief

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

WIN: Workshop Verfgieten van MUS Creatief

Bericht door Freya »

Holla,
Onlangs is er bij MUS Creatief een ontzettend tof nieuw boek verschenen: Workshop verfgieten, van Jane Monteith. En ik mag een exemplaar van dit mooie boek aan één van jullie weggeven <3

workshop verfgieten.jpg

Wat zegt MUS Creatief over dit boek:
Verfgieten is dé nieuwe rage om te ontspannen waarbij je mooie projecten maakt compleet naar eigen stijl en smaak. Met deze techniek maak je mooie organische en abstracte designs op papier, canvas en cardboard of op objecten zoals lampenkappen, kommen en borden. Gegoten in vormpjes creëer je de meest adembenemende kristalschijven als onderzetters, of zelfs wonderschone vazen en schalen.
In 'Workshop verfgieten' brengt mixed media-kunstnaar Jane Monteith je de fijne kneepjes van het verfgieten bij. Is deze techniek nieuw voor je, of ben je al ervaren, dit boek legt het tot in detail uit en maakt de ingewikkelde technieken makkelijk. Hier is werken met inkten, acrylverf en hars een eindeloos plezier!
- Leer verschillende gereedschappen en oplossingen kennen om prachtige kleuren en texturen op papier te maken.
- Leer hoe je hars gebruikt en voorkom veelgemaakte fouten om een stralend resultaat te krijgen.
- Krijg begrip van de basis van kleurentheorie en welke kleuren mooi samengaan.
- Vergaar de kennis over welke producten je moet gebruiken om verschillende effecten te creëren.
- Kom te weten hoe je je werk kunt beschermen, zodat het nog jaren meekan.

ISBN: 9789045325583
Prijs: €16,99
workshop verfgieten 4a.png

De winactie.
Zoals gezegd mag ik één van jullie blij maken met een exemplaar van dit boek. En ik kan alvast verklappen, er staan echt héle toffe projecten in om te gaan doen. Mijn creatieve hart maakte een sprongetje toen ik door mijn exemplaar heen bladerde /bling Om mee te doen hoef je maar één ding te doen: plaats hieronder een comment en vertel me waarom jij dit boek zou willen winnen. That's it!

Op Facebook is de winactie ook terug te vinden, zij het in iets andere vorm. En ook daar mag je meedoen aan de winactie. Jij als forumlid kan dus twee keer meedoen en je maakt dus ook twee keer een kans op dit boek. ;-)

De winnaar wordt op 1 oktober aanstaande bekend gemaakt. Enjoy!

JEAN17
Nieuw forumlid

Re: WIN: Workshop Verfgieten van MUS Creatief

Bericht door JEAN17 »

Oeee, lijkt mee heel leuk om te doen! Vooral nu ik nog wat tijd over heb, kan ik dat mooi besteden met een hoop creativiteit. Ook mn kamer mag wat meer kleur hebben, dan kan ik dat vast opfleuren met een paar artistieke dingetjes! Ik ben benieuwd, zou erg leuk zijn als ik dit boek thuisgestuurd krijg!!

Annelieke
Actief forumlid

Bericht door Annelieke »

Dit staat op mijn shortlist om hopelijk te gaan doen met het kinderfeestje van Charlotte begin volgend jaar.
Ik heb alleen geen idee hoe ik het precies aan moet pakken. Dit boek helpt vast enorm

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Annelieke schreef: 25 sep 2020, 17:37 Dit staat op mijn shortlist om hopelijk te gaan doen met het kinderfeestje van Charlotte begin volgend jaar.
Ik heb alleen geen idee hoe ik het precies aan moet pakken. Dit boek helpt vast enorm
Gefeliciteerd Annelieke, jij hebt gewonnen! Je mag je gegevens in een PBtje sturen, dan zorg ik er voor dat MUS jou een exemplaar van dit toffe boek toestuurt. Alvast veel plezier er mee! <3

Annelieke
Actief forumlid

Bericht door Annelieke »

Super leuk! PB komt eraan

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Je gegevens zijn doorgestuurd naar de Uitgeverij, alvast veel verfplezier gewenst!

Plaats reactie