Swap: Thee & Chocolade

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Swap: Thee & Chocolade

Bericht door Freya »

Holla,
Ik wil weer eens een grote Thee & Chocolade swap gaan organiseren. Dit hebben we in het verleden al eens met succes gedaan en het lijkt me leuk om dit nog eens te gaan doen. Doe je mee?

Wat is de bedoeling van deze swap?
Ik ga een doos met diverse thee- en chocoladeproducten vullen. Dit kunnen losse theetjes zijn, maar ook doosjes thee of verse thee bijvoorbeeld. Daarnaast vul ik de doos aan met allerlei soorten chocolade. Hele repen of kleintjes, of bijvoorbeeld bonbons, en uiteraard is alles netjes verpakt. Ik vul de doos tot slot aan met wat losse accessoires en een Journal + deelnemerslijst en stuur hem naar de eerste deelnemer op. Deze haalt er uit wat zij of hij wil hebben en vult de doos vervolgens aan met items van ten minste een vergelijkbare waarde. Meer mag, minder niet. De eerste deelnemer kan wat leuks in het notitieboek schrijven. Dit mag een krabbeltje zijn, shoptips, recepten of misschien vind je het wel leuk om creatief aan de slag te gaan met het boekje en je helemaal uit te leven. Het mag allemaal! Ben je uitgeswapt dan gaat de doos naar de derde deelnemer op de lijst, enzovoorts. De laatste persoon op de lijst stuurt de doos uiteindelijk terug naar mijn adres.

Regels.
Uiteraard heeft een swap wel een paar regels, dit om de swap voor iedereen leuk te laten verlopen. Ten eerste is het belangrijk dat jouw aanvullingen allemaal netjes in orde zijn. Items mogen dus niet beschadigd of over de datum zijn. Verder mag elke deelnemer de doos maximaal twee weken in bezit houden. Gaat het door omstandigheden langer duren, neem dan even contact met mij op. Daarnaast vind ik het belangrijk dat je correct omgaat met de deelnemerslijst. De adressen mogen dan ook niet gepubliceerd of verspreid worden. Ook is het handig om te weten dat de doos altijd met een Track en Trace verstuurd móet worden. En tot slot is het handig om te weten dat het kan gebeuren dat je de swap naar België/Nederland moet versturen. Ik probeer er met het plannen rekening mee te houden, maar kan er niet volledig aan ontkomen dat de ene deelnemer net wat meer verzendkosten kwijt is dan de andere deelnemer. Forumleden uit België en Nederland mogen zich aanmelden voor deze swap.

Mocht straks ergens halverwege de swap iemand beslissen dat zij of hij alsnog mee wil doen, dan kan dat. Ik laat de adressenlijst dan aanpassen door degene bij wie de doos op dat moment in huis is.

Ik heb nog geen uiterste aanmelddatum voor nu, eerst maar eens kijken hoeveel interesse dat er is. Stuur even een PB'tje als je mee wilt doen! <3

Deelnemers.
Sandy
Annelieke

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Swap: Thee & Chocolade

Bericht door Freya »

Ennnn de eerste aanmelding is binnen, super! Volgende week ga ik kijken voor een mooie doos en de eerste spulletjes voor de swap uitzoeken <3

Plaats reactie