Kobo plus

Plaats reactie
Kirsten
Moderator

Kobo plus

Bericht door Kirsten » 27 jul 2019, 18:15

Wie van jullie heeft een kobo plus abonnement? Is het echt de abonnementsprijs waard (€9,99) per maand?

En hoe werkt het dan precies?

Ik overweeg zelf om een Kobo e-reader aan te gaan schaffen en dan eventueel ook een kobo plus abonnement.

Sandy
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Kobo plus

Bericht door Sandy » 08 aug 2019, 10:51

Volg! Ik lees vrij regelmatig over Kobo, ben wel benieuwd....

Kirsten
Moderator

Bericht door Kirsten » 08 aug 2019, 15:44

Ik kan inmiddels zelf m'n vraag beantwoorden, haha :loll

Ik heb sinds anderhalve week een e-reader en bol had een aanbieding dat je bij aanschaf van een e-reader 2 maanden gratis kobo plus kreeg (dit is inclusief de gratis maand die je sowieso al krijgt).

Ik heb in die tijd via Kobo plus al 3 boeken uitgelezen... En nu begonnen met de 4de. Gemiddeld kost een papieren boek al gauw 15 euro... Dus ja, ik denk dat als ik zo door blijf lezen dat ik het 10tje per maand zo eruit heb...

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Jennn » 09 aug 2019, 13:19

Ik vind het heel fijn om hem af en toe een maandje aan te zetten, en dan haal ik dat 10tje er inderdaad wel uit. Ik heb zelf nog een mooie stapel boeken, dus doorlopend hoeft van mij niet, maar af en toe verschijnt er iets in kobo+ wat ik graag wil lezen, en dan neem ik het weer een maandje.

Mason
Moderator

Bericht door Mason » 13 aug 2019, 07:52

ik heb volgens mij nu al een aantal jaar kobo plus en ik vind het ideaal. Ik lees het liefst 'papieren' boeken, maar een ereader is toch ideaal voor in bed in het donker of voor onderweg als je tas al vol genoeg zit. Elke maand automatisch 10 euro betalen en onbeperkt boeken downloaden en lezen. Helemaal ideaal vind ik het feit dat je ze van bol kunt halen en gelijk op je ereader kunt gaan lezen, geen computer die eraan te pas komt tegenwoordig. Zo vertelde iemand mij eens over een boek toen ik ergens was en kon ik op de terugweg naar huis al beginnen met lezen, dat is wat anders dan eerst naar de boekhandel te moeten en te hopen dat het boek er is.

Groetjes,

Mason

karinD
Moderator

Bericht door karinD » 01 okt 2019, 14:03

Ik heb hem niet genomen. Ik lees vaker papieren boeken dan ebooks en als ik een ebook lees is hij meestal nog geen 5 euro. Daar lees ik er dan hooguit eentje van in de maand, dus is het voor mij, zolang ik nog meer dan genoeg boeken in de kast heb staan, te duur.

Do what you love and love what you do

Plaats reactie