In dit topic geven we je de gelegenheid om jezelf even kort voor te stellen aan de andere leden op dit forum. Dat is niet alleen gezellig, maar zo zie ik ook meteen dat je geen spambot bent ;-)
Tot zover wat meer informatie over mij. Bedankt voor het lezen enne, nu is het jouw beurt ;-)Ik zal zelf de aftrap geven, dan weet jij ook meteen wie er hier achter de schermen voor eindbaas speelt.
Mijn naam is Sandy. Ik ben van het mooie bouwjaar 1984 en moeder van een zoontje: Ruben is geboren in 2010. Ik woon samen met hem en onze twee katten in het mooie Noord-Brabant. Achter de schermen van dit forum heb ik technische hulp van de papa van onze zoon: Jasper is onze ICT-held!
Je verwacht het bijna niet, maar ik heb dus best een heel aantal hobby's. Ik vind het heerlijk om websites in elkaar te zetten, logo's en huisstijlen te maken. Maar ik vind fotografie ook al jarenlang een erg leuke bezigheid. Daarnaast heb ik een kast vol creatieve hobby's: kleurboeken voor volwassenen, snail mail spulletjes, materialen om zeepjes mee te maken en strijkkralen, ik heb echt vanalles in huis. Verder ben ik gek op Game of Thrones en het spel PokémonGO, ik heb er in 2018 20 kilo mee weggewandeld buiten. En tot slot word ik ook heel erg gelukkig van mijn bijna 40 kamerplanten, leesboeken en bakkies thee.
Passion 2 Create is in 2003 begonnen als een forum. In eerste instantie alleen voor 'de echte knutselhobby's'. In de loop der jaren heb ik daar een website, vervolgens een blog en tot slot ook een Youtube kanaal bij gehad. Ontzettend leuk maar letterlijk ál mijn vrije tijd ging er in zitten. In mei 2018 besloot ik met Passion 2 Create te stoppen: het werd me allemaal te veel, ook in combinatie met wat privézaken. Inmiddels loopt alles weer lekker en zijn we terug online: dit keer met een interactief blogforum. Zo kunnen we hier vanaf nu niet alleen gezellig kletsen over onze passies, maar kunnen forumleden hier ook als blogger of recensent (of beiden, doe eens gek) aan de slag. Op die manier hoop ik hier een gezellig èn interactief forum op te kunnen bouwen.