snail mail shoptips

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

snail mail shoptips

Bericht door Freya »

Ik heb ervaren dat je snail mail hobby al vrij snel een prijzige hobby kan worden. Ook is het soms best even zoeken naar die ene leuke stickerset of enveloppe. Het leek me dan ook wel leuk om een topic op te starten waarin we shoptips met elkaar uitwisselen.

Heb jij ergens iets leuks gespot? Of heb je ergens leuke artikelen voor weinig geld gespot? Deel al je shoptips in dit topic. Linken naar winkels/webshops plaatsen is prima! Ben je zelf een webshop eigenaar? Deel gerust je link in een comment, maar zet er wel even bij dat het om zelfpromotie gaat :cool

aankoopjessm_zps8bfc6fbf.jpg
aankoopjessm_zps8bfc6fbf.jpg (262.3 KiB) 872 keer bekeken

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: snail mail shoptips

Bericht door Freya »

Shoptip: Sostrene Grene! Ik was hier gisteren toevallig en het viel me op dat ze daar erg veel leuke dingetjes hebben die je voor je snail mails kunt gebruiken. Het is altijd even goedkoop (zeker als je de Action gewend bent) maar ik werd er hebberig genoeg van, het zag er leuk uit allemaal.

Shoptip: de Action! Bij de Action hebben ze voor weinig geld veel leuks wat je kunt gebruiken. Ik vind de kwaliteit niet altijd even geweldig, met name de washi tape laat zich soms niet afscheuren, maar over het algemeen is het best goed te doen. Ook veel leuks voor BuJo liefhebbers.

Laatst omhoog gehaald door Freya op 04 mar 2020, 14:43.

Plaats reactie