Winter Wedstrijd 2020

Admin
Site Admin
Contacteer:

Winter Wedstrijd 2020

Bericht door Admin » 04 jan 2020, 12:40

Welkom bij de Passion 2 Create Winter Wedstrijd!
De komende weken kun je hier meedoen aan een leuke zoekopdracht. Doe je mee?

Hoe werkt de Winter Wedstrijd?
Op het forum heb ik 12 letters verstopt. Deze vind je in een aantal forumtopics. Je hoeft niet ver te scrollen: de letters zijn steeds bovenaan in het eerste bericht van een forumtopic verstopt. Elke letter is groot en felblauw van kleur. Ze zijn niet te missen..! ;-)

Verzamel alle letters en de links naar de desbetreffende forumtopics. Heb je alle letters gevonden? Mooi! Zet de letters in de juiste volgorde om het antwoord te vinden.

Inzenden.
Wanneer je klaar bent met puzzelen stuur je mij PB’tje met het antwoord èn de links naar alle forumtopics waar je de letters hebt gevonden. Je mag je deelname in een reactie bevestigen en gezellig over deze wedstrijd kletsen maarrr let op: het is dus níet de bedoeling dat je je antwoorden in een reactie plaatst...! :bonk

Heb je geen forum account? Stuur dan een email met het antwoord èn de links naar alle forumtopics naar contact@passion2create.nl

Handig om te weten:
Deelnemers met een forumaccount maken extra winkans, dus als je nog geen lid bent dan loont het zeker om alsnog (gezellig!) lid te worden van Passion 2 Create.

De prijs.
Onder alle goede inzendingen ga ik een prijspakket verloten. De winnaar of winnares mag kiezen uit een beautypakket of een creapakket. Je mag dan enkele steekwoorden opgeven (bijvoorbeeld, ik hou van fruitige douchegels, ik ben gek op snailmail of ik ben allergisch voor parabenen) en aan de hand van jouw steekwoorden ga ik een leuk pakketje voor je samenstellen.

De Winter Wedstrijd loopt tot en met vrijdag 28 februari 2020. Enjoy!

snowman-4674856_1280.jpg
(Pixabay)

Plaats reactie