Stop Motion filmpje maken

Plaats reactie
Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Stop Motion filmpje maken

Bericht door Inge's Galerie »

Vorig jaar had ik op mijn telefoon een leuke app staan. Ik kon zo stop motion filmpjes maken.
Wat een lol is dat :yay Oke, er gaat veel tijd in zitten en eigenlijk heb ik daar geen geduld voor. De filmpjes zijn dus erg kort maar zo lollig. In het Bigli Migli filmpje gaat hij op zoek naar liefde. Bigli Migli heb ik van wol gevild net als het rode hartje. Hoe leuk is het dan om er leven in te blazen. Hij loopt en zwaait <3 /bling Lief! Hij kon niet zelf staan dus ik laat hem staan met een lange naald die ik in de bank steek :lolol Ik heb nog veel meer filmpjes van mijn wollige kaboutertjes. Zal ze later eens laten zien. Hebben jullie dit wel eens een stop motion filmpje gemaakt?

Hier het popje van wol.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Inge's Galerie op 01 mei 2020, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

karinD
Moderator

Re: Stop Motion filmpje maken

Bericht door karinD »

Wat een grappig effect is dat :D

Do what you love and love what you do

Inge's Galerie
Actief forumlid
Contacteer:

Bericht door Inge's Galerie »

Dit zijn mijn muisjes <3 met een gelukkig nieuwjaar groet.

Geld maakt niet gelukkig maar je kunt er wel chocolade van kopen....wat zo'n beetje hetzelfde is.

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Bericht door Freya »

Wat ontzettend leuk gedaan! En wat een snoezige figuurtjes heb je voor je filmpjes gebruikt, super!

MusEnSus
Fanatiek Forumlid

Bericht door MusEnSus »

Ohhhhh!!!! Wat een leuke filmpjes!!!! En hoe mooi zijn je vilten popjes zeg! Ik ben er helemaal op verliefd. Ze grappig hoe de popjes echt tot leven komen zo.
De kinderen maken ook regelmatig stop motion filmpjes. Maar dat ze zijn rotslecht in hun statief en achtergrond op dezelfde houden, dus het effect komt vaak niet erg over ;-) Ik zou ze een keertje echt moeten helpen als ze ermee bezig zijn. Ella heeft ooit van de Sint de "stikbot-studio" gekregen. Wel handig, daar zitten twee figuurtjes met zuignappen en een green screen in. Via de bijhorende app kan je dan je filmpje van achtergronden en geluidjes voorzien.

Plaats reactie