Leuke twitteraars!

Plaats reactie
Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Leuke twitteraars!

Bericht door Freya »

Ik zit al járen op twitter en heb al heel wat verschillende soorten accounts langs zien komen. Momenteel vind ik de sfeer helaas steeds grimmiger worden, zonde! Komt vooral door de discussies bijvoorbeeld over Corona, Black Lives Matter en andere politieke zaken: de verdeeldheid wordt steeds groter. Ik probeer het voor mezelf een beetje leuk te houden door op zoek te gaan naar leuke twitteraars. Gezellig volk, mensen met humor....Heb jij nog een paar leuke tips voor me? Dan graag je links in een comment. Eens zien of ik mijn tijdlijn weer wat gezelliger kan gaan krijgen....

Jennn
Actief forumlid
Contacteer:

Re: Leuke twitteraars!

Bericht door Jennn »

Even aangenomen dat je 'normale mensen' zoekt en niet per se bekende mensen, hier een lijstje met niet-politieke accounts van leuke mensen die ik graag volg en zo in me opkomen:
* @sannevroom (hondenfoto's en planten!)
* @BenLekkerBezig (creatieve dingen)
* @missMar29plus9 (gewoon gezellig)
* @JennyJinya (oke, iets minder gezellig want ze maakt je aan het huilen met haar strips, maar ze is wel heel goed!)
* @ingeborgvraagt (iedere dag leuke vragen)
* @vettesletten (FOOD!)
* @hetlossesteekje (haken en borduren)

Freya
Blogger & Recensent
Contacteer:

Re: Leuke twitteraars!

Bericht door Freya »

Bedankt voor je reactie! Ik ga ze vanavond na het eten eens rustig bekijken allemaal. En ja, ik zoek 'normale mensen', het hoeven echt geen bekendheden te zijn. ;-)

Plaats reactie